خبرهای داغ:

حفاري غير مجاز در ورزقان موجب قطع جریان گاز شد

خبرگزاری بسیج: حفاری غیرمجاز آب و فاضلاب شهری در ورزقان خط 60 پوند پلی اتیلنی خروجی ایستگاه شهر ورزقان قطع و موجب آتش سوزی شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۷۵۵
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان، مدیر بهره برداری شرکت شرکت گاز آذربایجان شرقی در تشریح این حادثه گفت: متاسفانه به دنبال حفاری غیر مجاز و بدون استعلام آب و فاضلاب شهری و برخورد بیل میکانیکی با لوله خروجی 60 پوند ایستگاه این شهر موجب قطع گاز و آتش سوزی شد.

مرتضی برقی مقدم افزود: پس از اعلام این گزارش بلافاصله نیروهای عملیاتی و امدادی اداره گاز ورزقان وارد عمل شدند و برای جلوگیری از گسترش آتش خطوط دیگر شهر را قطع و پس از مهار آتش سوزی در مدت 15دقیقه جریان گاز شهر ورزقان و روستاهای اطراف را با استفاده از دیگر خطوط گاز برقرار کردند.

وی ادامه داد: اکیپ های امداد و بهره برداری اداره گاز ورزقان در مدت دو ساعت این خط را تعمیر و پس از انجام تست های لازم جریان گاز این خط را برقرار کردند.

برقی مقدم در پایان ضرورت هماهنگی دستگاه های اجرایی را پیش از هرگونه حفاری خواستار شد و بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه هیچگونه حادثه جانی رخ نداد و امیدواریم برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث سازمان ها و دستگاه های اجرایی و مردم عزیز در سطح استان پیش از هرگونه حفاری هماهنگی های لازم را با شرکت گاز استان به عمل آورند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها