به مناسبت یوم ا... روز حماسه 9 دی:

بیانیه بسیج مداحان و هیئات استان اردبیل

ما اعضای بسیج مداحان و هیئات استان اردبیل ضمن گرامی داشت 9دی، با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق می نماییم.
کد خبر: ۸۶۱۲۸۸۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل در قسمتی از این بیانیه آمده است:حماسه ماندگار نهم دی یعنی لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، آشکارسازی ماهیت و پیشینه ی فتنه گران، تبیین قیام مردم بزرگ ایران در برابر دشمن زبون عاشورا، بصیرت افزایی و بیداری مردم.

در این بیانیه بیان شده است: مردم انقلابی ایران، همانند گذشته در این مرحله نیز تهدیدات دشمن را به فرصت تبدیل کرده و توانستند با حضور در عرصه، بار دیگر دشمنان را ناامید کنند. این فتنه ها باعث شد به سلاح بصیرت مجهز شوند و بتوانند از آن برای عبور از بحران ها و توطئه های دشمن اسفاده کنند.

در این بیانیه اشاره شده است: اینک در آستانه سالروز حماسه جاویدان و قیام مردمی، ملت بزرگ ایران در برابر دشمن زبون در نهم دی ماه سال 88 که برگ زرین و درخشان دیگری از اوج بصیرت و آگاهی و حضور عاشقانه مردم در پاسداری از دستاورد های انقلاب اسلامی و همچنین پاسخ جدی برتافته از اندیشه مردمی بود نشان دادند.

در پایان این بیانیه ذکر شده است: ما اعضای بسیج مداحان و هیئات استان اردبیل با الهام از فرمایشات ولی امر مسلمین جهان و بیعت با ایشان ضمن گرامیداشت حماسه 9 دی بار دیگر با آرمان های مقدس انقلاب اسلامی، امام راحل و مقام معظم رهبری تجدید عهد و میثاق می نماییم.

ارسال نظرات