خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

بصیرت مردم در 9دی موجب اقتدار نظام و انقلاب شد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش گرامیداشت نهم دی در تالار وحدت گفت: بصیرت مردم در 9دی موجب افزایش اقتدار نظام و انقلاب شد.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۰۱
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری تبریز با اشاره به دستاوردهای داخلی حماسه 9دی افزود: انقلاب اسلامی با این حماسه نفسی تازه کرد و مردم ولایت مداری خود را ثابت و نقشه های دشمن را نقش بر آب کردند.

وی اظهار داشت: مردم با حضور خود در حقیقت نظام را واکسینه کرده و موجب کنار رفتن نقاب ها و تشخیص خائن شدند چراکه حماسه 9 دی رفراندوم ملی بود که مردم از نظام و ملت حمایت خود را اعلام کردند.

آیت الله شبستری دستاوردهای خارجی حماسه 9دی را آشکار شدن دشمنی غرب با نظام جمهوری اسلامی ایران و تحرک بخشی به بیداری اسلامی در منطقه و حفظ استقلال سیاسی در منطقه عنوان کرد.


امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه بصیرت در هر شراطی لازم است، تاکید کرد: بصیرت حماسه 9دی باید ادامه یابد چراکه دشمنی دشمنان اسلام همچنان ادامه دارد و با حضور آگاهانه مردم است که توطئه های اسکتبار جهانی در نطفه خفه می شود.

وی ادامه داد: در آستانه انتخابات بسیار سرنوشت ساز قرار گرفته ایم و مردم با حضور گسترده و آگاهانه باید افراد ثابت قدم و انقلابی و متعهد به دین و آموزه های دینی را انتخاب کنند و پوزه امریکا را به خاک بمالند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار