خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ملکان:

رهبر انقلاب در فتنه 88 آرامش را به كشور هديه داد

خبرگزاری بسیج: مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ملكان در آیین گراميداشت حماسه 9 دي در جمع فرهنگيان و دانش آموزان دبيرستان متين این شهرستان گفت: رهبر انقلاب در فتنه 88 آرامش را به كشور هديه داد.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۵۷
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح اله مهدی نیا افزود: شخصيتي كه در فتنه 88 كشور را نجات داد ولايت فقيه بود و امروز عده اي به واسطه بصيرت و تبعيت مردم از ولي فقيه که شكست خورده اند و به اهداف شوم خود نرسيده اند، تضعيف جايگاه ولايت فقيه را در دستور كار خود قرار داده و از نظارت بر رهبري سخن مي گويند.

وی ادامه داد: دلبستگي مردم به دين اسلام و مكتب سيدالشهدا(ع) نقشه دشمنان را در فتنه 88 خنثي كرد البته هرگز نبايد فراموش كرد كه فتنه گران در سال 88 دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب را به براندازي نظام اسلامي اميدوار كردند ولي دست قدرت حضرت باريتعالي و روحيات ديني مردم بود كه فتنه گران را ذليل کرد.

حجت الاسلام مهدی نیا اظهار کرد: همانگونه كه مردم مسلمان ايران به انتخابات آينده به عنوان عاملي براي تقويت نظام و نهاد قانونگذاري نگاه مي كنند ،دشمن نيز به زعم شوم خود به اين انتخابات به عنوان يك فرصت برای ضربه زدن به نظام اسلامي چشم دوخته است و اين هوشياري مردم را مي طلبد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها