رئیس‌زاده به مناسبت نهم دی ماه:

افرادی که پایبندقانون نباشند در هیچ نظامی پذیرفتنی نیستند

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: افرادی که پایبند به قانون نباشند پذیرفتنی نیستند، ولی متاسفانه چنین افرادی که هنوز هم به اشتباهات خود در فتنه سال ۸۸ پافشاری می‌کنند و در بدنه دولت نیز مسئولیت دارند موجب رنج ما هستند.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۷۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد رئیس‌زاده، به مناسبت نهم دی ماه گفت: بنا به گفته رهبر معظم انقلاب نهم دی در تاریخ ایران ماندگار شده است، درواقع این روز حرکت خودجوشی در پاسخ به بی‌قانونی، بی‌حرمتی و هتک حرمت به ارزش‌های دینی و اعتقادی جامعه بود.

رئیس بسیج جامعه پزشکی کشور افزود: نهم دی ماه حرکتی انقلابی بود که فرا‌تر از درک و قواعد برخی‌ها بود و مقاومتی به بی‌ملایمتی‌ها، گستاخی‌ها و سرکشی کسانی بود که سابقه انقلابی داشتند و در انقلاب نیز خدمات انقلابی کرده بودند و شاید اگر این سابقه آنان نبود مردم خیلی زود‌تر اقدام می‌کردند و طومار آن‌ها را بر می‌چیدند ولی ملت امیدوار به بازگشت آن‌ها بودند که در ‌‌‌‌نهایت نیز آن‌ها راه‌ه‌شان را از دشمن جدا نکردند که آن رویداد تاریخی ۹ دی شکل گرفت.

وی ادامه داد: برخی افرادی که به روش‌های گوناگون در و حتی با سکوتشان در فتنه ۸۸ نقش داشتند در این مدت متوجه اشتباهاتشان شده‌اند و فهمیدند که مدیریت کردن در این نظام به آرامش و تمکین از قانون نیاز دارد و متعاقباً هم اکنون نیز در پُست‌های که هستند برای نظام تلاش می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور افزود: در مقابل برخی از افراد که تعدادشان نیز اندک است متاسفانه هنوز بر‌‌‌‌ همان موضع اشتباه خود در فتنه سال ۸۸ مانده‌اند و پافشاری هم می‌کنند و این در حالی است که مسئولیت‌های مهمی نیز در بدنه دولت و خارج از سیستم دارند و اگر فرصتی هم پیدا کنند‌‌‌‌ همان کارهای گذشته خود را تکرار می‌کنند.

رئیس‌زاده، تصریح کرد: بنابراین حضور و فعالیت این افراد برای آینده دولت خوب نیست، ارتباطی هم به مسائل سیاسی ندارد زیرا در هیچ نظام و کشوری؛ افرادی که پایبند به قانون نباشند پذیرفتنی نیستند، ولی متاسفانه چنین افرادی که هنوز هم به اشتباهات خود در فتنه سال ۸۸ پافشاری می‌کنند و در بدنه دولت نیز مسئولیت دارند موجب رنج ما هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات