معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

حماسه 9 دی نشان دهنده اوج بصیرت ملت ایران است

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: حماسه 9 دی نشان دهنده اوج بصیرت ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۱۲۹۸۶
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، صادقی در مراسم مردمی گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی در کوهدشت گفت: حماسه 9دی نه تنها اوج بصیرت ملت ایران را نشان داد؛ بلکه خط پایانی بر افکار و اندیشه های دشمنان برای براندازی نظام بود.

وی نفوذ را حضور غیر محسوس و نامرئی دشمن در پیکره اسلام و برای براندازی آن تعریف کرد و افزود: بهترین و کارآمد ترین نفوذ دشمن نفوذ فرهنگی است؛ چرا که نفوذ فرهنگی زمینه نفوذ در دیگر زمینه ها را فراهم می کند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان هدف استکبار جهانی را تغییر رفتار و موضع گیری مردم بدون حساسیت و درگیری دانست و گفت: این تغییر با نفوذ فرهنگی و با استفاده از ماهواره و رواج بی بندوباری ایجاد می شود.

صادقی از بین بردن عقبه فکری انقلاب اسلامی و عقبه اقتدار اسلام، تغییر گفتمان مقاومت به گفتمان آمریکایی و از کار انداختن محوریت ولایت از طریق فشارهای خارجی به عنوان بخشی از تاکتیک های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی نام برد و ادامه داد: هدف اصلی دشمن نابودی اسلام است و این هدف نیز جز با گسستن رابطه و لایت با مردم محقق نمی شود؛ از این رو شاهدیم که برخی ها با مطرح کردن مباحثی چون شورایی و مدت دار کردن رهبری به دنبال تحقق این امر هتند.

وی ایجاد اسلام داعشی را سناریوی دیگر دشمن برای مقابله با انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: دشمن با پشتیبانی از داعش به دنبال تسلط کامل بر منطقه بود؛ اما با تدابیر هوشمندانه و بصیرانه رهبرمعظم انقلاب که مظهر قدرت و اقتدار جهان اسلام است با شکست مواجه شدند.

معاون سیاسی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با اشاره به اینکه غربی ها با ایجاد داعش و پشتیبانی از آن نه تنها به اهداف خود برای تسلط بر منطقه دست پیدا نکردند؛ بلکه زیان حمایت از این گروه تروریستی به خودشان برگشت گفت: بمب گذاری های پاریس مصداقی از تهدیداتی است که داعش برای غرب به وجود آورده است.

با مطرح کردن و راه اندازی سناریو دیگری در منطقه که ایجاد ایدئولوژی بدلی داعش و مقابله به مثل کردن با ایران اسلامی از طریق اسلام داعشی و تسلط کامل برمنطقه بودند و در سدد اجرای نقشه برآمدند که به لطف خدا و تدبیر مقام معظم رهبری که پوتین در سخنان خود او را به مسیح زمان تشبیه کرده است ناکام ماند و به خودشان بازگشت که بمب گذاری در پاریس مصداق بارز آن است. 
ارسال نظرات