مدیر کل تبلیغات اسلامی:

ضربه ها را از داخل خوردیم!

مسئولان و سیاست مداران ایرانی بعد از بررسی های مکرر به این نتیجه رسیدند که عده ای از داخل کشورمان با دشمن در ارتباط بودند و عاملین اصلی فتنه ها از داخل بود که ضربه های سنگینی را می خواستند بر نظام اسلامی وارد کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۷۲
|
۰۷ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل حجت الاسلام مهدی ستوده، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان در مراسم شب شعر وحدت و بصیرت در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل، با تبریک سالروز حماسه 9 دی و تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) اظهار داشت: تمامی انسان ها دارای غم و غصه می باشند و برای خیلی ها ممکن است این سئوال پیش آید که آیا حضرت محمد (ص) هم غم و غصه داشت؟

در قرآن آمده است ای محمد(ص) ما خبر داریم که دلت می گیرد و به آن چیزهایی که مردم درمورد تو می گویند و اذیتت می کنند ناراحت مباش، این نشان از این است که خداوند همه کس و همه چیز را در نظر دارد و از این رو هرکسی که اسوه می گردد به دنبال حضرت محمد (ص) برود که او در نظر خداوند از مقام والایی برخوردار است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان افزود: تمامی 124 هزار پیامبر تا 14 معصوم (ع) هدف و تاکیدشان بر روی خدامحوری و توحید بوده و همه انسان ها را به خدا و ایمان به او دعوت می کردند وهیچوقت ذکر لا اله الا الله را از یاد نمی بردند.

ستوده با بیان اینکه تا سال 2000 میلادی جنگ ها بصورت سخت بود گفت: دشمن می داند که نظام جمهوری اسلامی ایران توان مقابله با هر جنگ سختی را دارد و از این رو دشمن، با برنامه ریزی های بلند مدت و با هدف تفرقه بین ادیان و فرقه ها در صدد ایجاد اختلاف و تقابل میان آنها می باشد که در سال 2007 وقتی متوجه شدند جمعیت مسلمانان در جهان افزایش یافته است و نظام جمهوری اسلامی ایران در این راستا و نیز اتحاد مسلمانان موثر بوده است، با این حال دشمنان کم کم شروع به اسلام هراسی و ایران هراسی کردند تا ایران را از صحنه های سیاسی و فرهنگی حذف کنند.

ستوده تصریح کرد: آمریکا و کشورهای غربی در تلاش هستند از تعدد ادیان در جهان جلوگیری کنند بر همین اساس کیلینتون بعد از سفر به کشورهای مخالف ایران جلسات متعددی برای از پای در آوردن نظام اسلامی تشکیل و زمینه ایجاد گروهکی را بانام داعش فراهم آورد و نتیجه آن حرکت ها باعث ریخته شدن خون بی گناهان بسیاری در عراق و سوریه شده است . درکنار این جنگ افروزی ها استکبار کم کم هم جنس بازی را در دنیا رواج داده و رفته رفته فساد در صحنه سیاست هم به اوج رسید و عرصه انتخابات رنگ تزویربخود گرفت .اگر کمی دقت کنیم در می یابیم همه این ها صرفا برای از بین بردن اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی افزود: مسئولان و سیاست مداران ایرانی بعد از بررسی های مکرر به این نتیجه رسیدند که عده ای از داخل خود کشورمان با دشمن در ارتباط بوده و عاملین اصلی فتنه ها از افراد به ظاهر خودی است که سعی داشتند ضربه های سنگینی را بر نظام اسلامی وارد کنند.

ستوده تصریح کردد: بعد از فتنه سال 88 حماسه وصف ناپذیر 9 دی توسط مردم غیورایران به وقوع پیوست و باعث شد تا بار دیگر دشمن با شکست روبرو شد.

حجت الاسلام ستوده در پایان سخنانشان اظهار داشت: نباید اجازه داد که دشمن فرصت نفوذ پیدا کند ما باید تمامی راه های نفوذ را ببندیم وبدانیم که در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئولیم.

بعد از سخنرانی حجت الاسلام ستوده تعدادی از شاعران برجسته استان شعر و ترانه های خود را اجرا کردند.


ارسال نظرات