برپایی جشن میلاد نبی اکرم و رئیس مذهب تشیع در لردگان

آئین جشن میلاد نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و امام جعفر صادق علیه السلام در سپاه لردگان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۰۹۷
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ جشن میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتب محمد مصطفی(صلی الله علیه و آله و سلم ) و رئیس مكتب تشیع امام جعفر صادق(علیه السلام ) در حسینیه سپاه ناحیه لردگان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لردگان با تبریك این ایام فرخنده گفت: در این ایام كه ایام ولادت اهل بیت(علیهم السلام) است چه بهتر كه بیش از پیش اخلاق خود را نبوی و علوی كنیم.

حجت الاسلام و المسلمین حمید رضا نباتی با بیان اینكه همه ما می توانیم در مسیر اهل بیت (علیهم السلام) به معنویت بالایی برسیم اظهار داشت: راه و روش اهل بیت(علیهم السلام) سخت است اما محال نیست. گاهی وقت ها شیطان فاصله ای می اندازد؛ اما نباید ناامید بشویم .می بینیم كه شخصیتی مانند امام خمینی (ره) به جایی رسیدند كه مقام معظم رهبری در وصف ایشان می فرمایند: "امام (ره) تا مرز عصمت پیش رفتند" لذا ما هم می توانیم در این مسیر گام برداریم.

وی، پیامبر اكرم (صلی الله علیه و آله و سلم ) را بهترین الگو دانست و با اشاره به برخی از وی‍‍ژگی های آن حضرت گفت: پیامبر اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم ) بردبارترین ؛شجاع ترین، عفیف ترین و سخاوتمندترین مردم بودند.

نباتی ادامه داد: پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم ) از همه مردم متواضع تر بودند. با غلامان می نشستند و نان خشك می خوردند.ایشان با وقار و در عین حال بدون تكبر بودند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه لردگان در پایان ابراز امیدواری كردكه خداوند توفیق دهد كه اخلاق نبوی و علوی داشته باشیم.

مولودی خوانی و پذیرایی از محبان اهل بیت (علیهم السلام) از دیگر برنامه های مراسم جشن ولادت با سعادت معمار اسلام و رئیس فقه امامیه در حسینیه سپاه لردگان بود.

ارسال نظرات