نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی:

حماسه ماندگار و سرنوشت ساز 9دی کشور را نجات داد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در آیین بزرگداشت 9دی در تبریز گفت: حماسه ماندگار و سرنوشت ساز مردم در نهم دی سال 88 کشور را نجات داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۰۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، آیت الله محسن مجتهد شبستری با بیان آگاهی و بصرت به موقع مردم در فتنه 88، افزود: اگر حماسه نهم دی در تاریخ ماندگار شد به خاطر نجات کشور از آشوب و اغتشاشی بود که بیگانگان از طریق برخی ناآگاهان ایجاد کرده بودند تا به منافع مورد نظر خود برسند که حضور حماسی و بصیرت مردم سبب اثبات وطن دوستی و ولایت مداری شد.

وی به اهداف فتنه سال88 توسط استکبار جهانی اشاره و بیان کرد: براساس اعترافات و مدارک موجود بدست آمده، فتنه88 به صورت جدی برای براندازی نظام طراحی شده بود به طوری که پیش از عاشورا رسانه های بیگانه خبر داده بودند که چه اتفاقی خواهد افتاد.

آیت الله شبستری اظهار کرد: آمریکا با طراحی های از پیش تعیین شده سعی در آغاز آشوب و به میدان کشیدن بهایی ها، سلطنت طلب ها، منافقین و گروهک ها به منظور دین ستیزی، مبارزه با مقدسات و رهبری و ولایت توسط عده ای غفلت زده و فتنه گر در داخل کشور ایجاد شد.

وی ادامه داد: از دستاوردهای داخلی حماسه نهم دی افزایش اقتدار و استحکام نظام و اثبات یکی بودن نظام و ملت و همچنین مشخص شدن ماهیت افراد که تشخیص خادم و خائن بود که در نهایت اکثر کسانی که در انتخابات به نماینده مورد نظر خود رای داده بودند با مشخص شدن ماهیت نمایندگان، مردم به اشتباه خود پی بردند و به سوی توده مردم بازگشتند و از آثار دیگر این حماسه ایجاد یک رفراندوم ملی بود که مردم با بصرت و اگاهی در این روز از ولایت حمایت کردند.

امام جمعه تبریز با اشاره به دستاوردهای خارجی حماسه نهم دی، بیان کرد: با در دست داشتن اظهارات، اعترافات و مدارک بیش از پیش مشخص شد آمریکا تا چه حد با انقلاب دشمنی دارد و از اثار خارجی دیگر تحرک بخشی به بیداری اسلامی درمنطقه و استقلال سیاسی کشور بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تاکید کرد: با قرار گرفتن در آستانه انتخابات سرنوشت ساز دشمن نه تنها حضور مردم را در تجمع ها رصد می کند بلکه مهمتر از آن تعداد شرکت کنندکان از واجدین شرایط برای داوطلب نمایندگی انتخابات مجلس و شرکت آگاهانه مردم در انتخابات است و تیری بر قلب آمریکا خواهد بود که بصیرت مردم سبب اقتدار نظام خواهد شد.

فرمانده سپاه عاشورا نیز با بیان سناریوهای طراحی شده استکبار و شکست های پی در پی در مقابل انقلاب اسلامی، افزود: ملت ایرانبا بصیرت و هوشمندی و درس گرفتن از تاریخ سناریو های طراحی شده اسکتبارحمله نظامی دشمن، جریان گروهک ها و نبرد نرم و جنگ هوشمند برای ساقط کردن نظام را خنثی می کنند.


غلام عسکر کریمیان با اشاره به ابعاد فتنه 88 و آسیب های وارد به انقلاب اسلامی، اظهار کرد: در جریان فتنه 88 آسیب های جدی به آبروی انقلاب وارد شد که خیانت به خون شهدا بود ولی ملت ایران با آگاهی در صحنه حاضر شدند و با حمایت از رهبری و ولایت در مقابل استکبار ایستادگی کرده و مانع دو قطبی شدن کشور شدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار