درس های که باید از 9دی یاد گرفت

9دی روزی فراموش نشدنی در حافظه تارخی ملت ایران به واسطه خلق حماسه عاشورایی در دفاع از ولایت فقیه و دستاوردها و ارزش ها نظام است. این روز مهم که روز بصیرت و میثاق باولایت نیز نامیده می شود نمونه ای روشن از ولایتمداری ملت این و همیشه در صحنه بودن آنان برای دفاع از نظام مردم سالار خود است.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۲۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
بعد از حوادث تلخ و جانکاه فتنه سال88در کشور همه ملت ایران با عبرت گیری از آموزه های عاشورایی باردیگر برای دفاع از ولایت مطلقه فقیه و ارزش و آرمان های والای انقلاب اسلامی با هر تیپ و شخصیت، باهر جناح و گروه سیاسی که بودند دست در دست هم و علم به دوش به خیابان ها آمدند تا باردیگر فریاد لبیک یاخامنه ای را سردهند و شعار هیهات من الذله را سردهند و تسلیم فتنه گران داخلی و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی نشوند.

ملت رشید و بابصیرت ایران اسلامی در روز نهم دی ماه 1388با حضور عاشورایی خود باردیگر توطئه های چندین ماه دشمنان و سران فتنه را که قصد براندازی آشکار نظام را داشتند را با حضور خود نقش بر آب کرده و سیلی بصیرتی خود را محکم تر از همیشه در صورت سراسر نفاق فتنه گران داخلی و خارجی جای داده اند که تا نسل ها جای آن برصورت منفورشان هویدا خواهد بود.

9دی را باید پیروزی بصیرت بی بی بصیرتی خواصی دانست که آگاهانه با طناب پوسیده فتنه گران در چاه نفاق افتادند و مسیر خود را از انقلاب جدا ساختند که ملت نیز به خوبی پاسخ آنان را در جای خود به روشنی داد.

وجود نعمت مقدس ولایت فقیه یکی از الطاف الهی بود که با هدایت و رهبری هوشمندانه خویش کشتی انقلاب را از طوفان نفاق و دورویی سران فتنه و دشمنان قسم خورد انقلاب به سلامتی برای بار چندم به ساحل امنیت و آرامش بازگرداند.

ولایت مداری و اطاعت از ولی فقیه مهمترین درسی است که باید در زمان فتنه در مقابل فتنه گران در وجود خود و دیگران داشت تا گرفتار انزوال و گمراهی نشویم.

درس دیگری که باید از 9دی به روشنی فرا گیریم بحث بصیرت افزایی در مسائل مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است که مقابله عینی با مسئله نفوذ مدنظر مقام معظم رهبری است.

بر هم زدن معادلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و نظامی فتنه گران در تمام زمان ها یکی دیگر از مهمترین درس هایی است که با اجرای منویات مقام معظم رهبری و عملی نمودن فرمایشات ایشان زمینه 9دی می توان از آن برداشت نمود.

درس دیگری که می توان از 9دی گرفت بحث پروژه های اجرایی دشمن باتوجه به قرارگرفتن در مناسبت های ملی و مذهبی و سیاسی کشور از جمله انتخابات طراحی و شکل می گیرد که انتخابات سال 88با ادعای تقلب فتنه ای طراحی و اجرا شد که با درایت و ژرف اندیشی مقام معظم رهبری و ملت بصیر ایران اسلامی خنثی شد.

 حال باتوجه به نزدیک شدن به یوم الله 9دی باید خوب بدانیم که داستان فتنه 88 و آنچه که در آن گذشت هنوز تمام نشده است و در انتخابات آینده از هم اکنون بوی فتنه های جدید بار رنگ لعاب های مختلف در حال شکل گیری است که لازم است علاوه بر بصیرت افزایی سطح هوشیاری و آمادگی خود را جهت مقابله و خنثی سازی فتنه های جدید را داشته باشیم که مهمترین اصل در این خصوص اطاعت از ولی امر مسلمین جهان مقام معظم رهبری است.

هراس دشمنان از وجود مقدس ولایت فقیه در کشور ایران اسلامی است چرا که وقتی ولایت فقیه به عنوان راس نظام از سوی فتنه های جدید آسیب ببیند نظام نیز به مخاطره خواهد افتاد.

یکی از اساسی ترین درس ها در روز 9دی مقابله صریح و آشکار با جریان نفوذ بود که از سوی ملت بصیر و هوشمند ایران اسلامی شکل گرفت که این پروژه باتوجه به نزدیکی روابط بین المللی با کشورهای غربی به خصوص آمریکا درحال شکل گیری است.

به هرحال مردم با موقعیت شناسی و بصیرت انقلابی خود توانسته اند خیلی از توطئه های دشمنان را خنثی سازند که لازم است در انتخابات فرارو که از اهمیت بسیاری نیزهمراه است اشتباهات گذشتگان را تکرار نکند و در مسیر 9دی حرکت کنند تا از قطار انقلاب اسلامی پیاده نشوند.

نویسنده: سید اسماعیل میری
ارسال نظرات