ملت ایران اسلامی هیچ زمان فتنه و فتنه‌گران را فراموش نخواهند کرد

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر بیجار 9 دی ماه را برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد و از برگزاری مراسم باشکوهی به این مناسبت در هفته جاری در حسینیه شهر بیجار خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۴۵
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان به نقل از ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، حسن عسگری در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بیجار که در سالن جلسات شهدای گمنام فرمانداری برگزار شد با اشاره به هفته وحدت، تقویت وحدت در جامعه را یکی از نیازهای اساسی عنوان کرد.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکربیجار از حماسه 9 دی ماه به عنوان روز بصیرت و میثاق با ولایت یاد کرد و گفت: ملت ایران اسلامی در 9 دی ماه با انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید پیمان کردندو بر سیاست‌های فتنه‌گران خط بطلان کشیدند.

جانشین فرمانده سپاه شهرستان بیجار عنوان کرد: ملت ایران اسلامی هیچ زمان فتنه و فتنه‌گران را فراموش نخواهند کرد و تا زمانی که نسبت به جبران صدماتی که به نظام و وجهه نظام اسلامی در سطح بین‌المللی وارد کردند معذرت‌خواهی نکرده و به گناه خود اعتراف نکنند، نمی‌بخشند.

وی 9 دی ماه را برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی عنوان کرد و از برگزاری مراسم باشکوهی به این مناسبت در هفته جاری در حسینیه شهر بیجار خبر داد.

عسگری با یادآوری انتخابات و تاکید بر رعایت اخلاق در این عرصه سیاسی مهم، بیان کرد: هدف ما حضور حداکثری در انتخابات است و هر رأی که به هر فرد با هر گرایشی داده شود در وهله اول تأیید نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: هیئت اجرایی و نظارت تمام تلاش خود را برای تأیید کاندیداهایی که در تراز انقلاب اسلامی هستند و دغدغه آنها حل مشکلات مردم است، به کار می‌گیرند.

عسگری ادامه داد: مدیران و مسئولان ادارات نیز باید بر عملکردهای کارکنان نظارت کنند که از امکانات بیت‌المال علیه یا به نفع هیچ کاندیدایی استفاده نکنند.

وی بر تشکیل شورای امر به معروف در ادارات تأکید و از ادارات آموزش و پرورش و اداره صنعت، معدن و تجارت در راستای تشکیل و راه‌اندازی شورای امر به معروف و ارسال مستندات به دبیرخانه ستاد تقدیر کرد.

جانشین دبیر ستادامر به معروف و نهی از منکر بیجار خواستار برگزاری کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی برای کارکنان ادارات شد و گفت: تا پایان دی ماه این کارگاه‌های آموزشی در ادارات برگزار شود.

ارسال نظرات