برگزاری نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان

به مناسبت هفتم دیماه سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، هشتمین نشست این شورا در سامان برگزار شد
کد خبر: ۸۶۱۳۱۵۲
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال و بختیاری، همزمان با هفتم دی ماه سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل نهضت سواد آموزی، هشتمین نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان سامان برگزار شـد.

محمد دهقانی رئیس آموزش و پرورش سامان در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد پر خیر و برکت حضرت رسول گرامی اسلام (ص) و امام حسن مجتبی (ع) به پیرامون موضوع یاوران فرهنگ اشاره کرد و اذعان داشت: حضور یاوران فرهنگ در قالب کار گروه، همراهی و همکاری با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سامان باعث رشد و پیشرفت برنامه های ابلاغی و حتی مصوبات شورای آموزش و پرورش شده است که در این راستا راه زیادی تا رسیدن به اهداف متعالی داریم.

وی در ادامه این نشست ضمن تشکر و قدردانی از فرماندار، شهردار، بخشداران و دهیاران بخش های مرکزی و زاینده رود که در اجرای مصوبات و نیز بخشنامه های داخلی آموزش و پرورش که در این راستا همکاری و همیاری نمودند افزود: آموزش و پرورش نهادیست که با اکثریت جامعه در ارتباط می باشد و آینده هر جامعه ای منوط به رشد و اعتلای آموزش و پرورش و آینده دانش آموزان می باشد.

برگزاری اردوی راهیان نور دانش آموزی، برگزاری نشست مشترک آموزش و پرورش و فرمانداری بخشداران و دهیاران با محوریت همکاری با مدیران مدارس از مهمترین موضوعات در رابطه با پیرامون این نشست بود.

به گزارش بسیج، در پایان این نشست به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش، از اعضای این شورا تقدیر و لوح سپاس به عمل آمـد.

ارسال نظرات