رسانه ها باید وحدت امت های اسلامی را به دنیا بفهمانند

سردبیر هفته نامه صبح امید گفت: با توجه به اینکه در آستانه هفته وحدت هستیم رسانه ها باید وحدت و یکپارچگی بین امت های اسلامی را به دنیا بفهمانند.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۵۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱

جعفر جعفری در گفتگو با روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه در رابطه با وظیفه یک روزنامه نگار بسیجی اظهار داشت: بسیجیان فعال در عرصه رسانه باید به مسائل و موضوعات مهمی از جمله امر به معروف و نهی از منکر، اقتصاد مقاومتی و ... که مقام معظم رهبری بر روی آنها تاکید دارد بپردازند .

وی در ادامه توجه به اخلاق رسانه ای را از دیگر پایه های اساسی و مهم برای اهالی رسانه دانست و گفت: یک بسیجی قطعا" می تواند با دارا بودن اخلاق رسانه ای  به صدور انقلاب اسلامی به لحاظ  دینی، فرهنگ انقلابی و ارزشی وسعت بخشد.

سردبیر هفته نامه صبح امید بیان داشت: سلاح امروز دشمنان اسلام تفرقه افکنی در بین مسلمانان است که متأسفانه بسیاری از کشورهای اسلامی در راستای اهداف سلطه گرانه صهیونیستی کمک و راه تفرقه اندازی را برای دشمنان اسلام هموار می کنند.

 

مسئول کانون بسیج رسانه در استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه در آستانه هفته وحدت هستیم رسانه ها باید وحدت و یکپارچگی بین امت های اسلامی را به دنیا بفهمانند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسابقه تفسیر سوره قلم، برگزاری دوره های آموزشی ارتباطات انسانی و برگزاری دوره های آموزشی صفحه آرایی از موارد پیشنهادی به سازمان بسیج رسانه است که امیدواریم در برنامه های آتی به اجرای این پیشنهادات بپردازد.

انتهای پیام

 

ارسال نظرات