مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان در گفتگو با بسیج:

اصل نظام و ولایت فقیه هدف استکبار است

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان با بیان اینکه اصل نظام و ولایت فقیه هدف استکبار است گفت: اگر فتنه گران با پرچم خودشان موفق می شدند امروز توسعه غربی در کشور در همه امورات دیده می شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۱۸۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۶

حجت الاسلام والمسلمین ربیعی در گفتگو با خبرنگا خبرگزاری بسیج از گیلان، نفوذ ترفند جدید دشمن برای ضربه زدن به انقلاب است اظهار کرد: توجه به قانون، اجرایی نمودن قانون و فصل الخلاب قرار دادن قانون که محور تاکید حضرت امام (ره) و مقام عظمای ولایت است، مهم ترین علت برای جلوگیری از تحقق فتنه جدید خواهد بود.

وی با اشاره حضور برخی از فتنه گران در منسب های دولتی تصریح کرد: ظرفیت نظام بسیار بالاتر از این است که این افراد کوچک بتوانند به نظام آسیب برسانند.

مسئول امور روحانیون سپاه قدس گیلان ادامه داد: اگر فتنه گران با پرچم خودشان موفق می شدند امروز توسعه غربی در کشور در همه امورات دیده می شد و اثر از پیشرفت مدنظر اسلام ناب مشاهده نمی گردید، در ضمن باید دقت کرد و تذکر داد، ولی افراد را به سمت فتنه حول نداد چون هدف جذب حداکثری است.

حجت الاسلام ربیعی با اشاره به نقش بسیج در مقابله با نفوذ دشمن خاطرنشان کرد: بسیجیان بابصیرت، با شاخص های مدنظر ولایت، مانند گذشته فتنه گران جدید را زیر پا خواهند گذاشت بنابراین باید دقت کنیم، در کشور بسیجی لازم را تربیت کنیم نه بسیجی متاخر و متقدم.

ارسال نظرات