مدیر هیئت رزمندگان چهارمحال و بختیاری:

9 دی ، تجلی بصیرت و وفاداری ملت به آرمان های انقلاب بود

همزمان با دهه بصیرت نشست اعضای شورای پایگاه شهداء مسجد جامع شهرکرد و اعضای هیأت رزمندگان اسلام استان برگزارشد.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۰۴
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده پایگاه شهداء مسجدجامع شهرکردبا تبریک فرخنده میلاد باسعادت پیامبر اعظم صلوات الله علیه وآله وسلم،خجسته میلاد مسعودحضرت امام جعفرصادق علیه السلام وهفته وحدت و گرامیداشت دهه بصیرت گفت:حماسه 9 دی،تجلی دفاع همه جانبه ملت بزرگ ایران اسلامی از ارزش های والای اسلامی و و لایت فقیه بود.

حمیدرضاتوسلی به حماسه آفرینی مردم ایران اسلامی در عرصه های مختلف انقلاب اشاره کرد و افزود:مردم فهیم ، صبور، مقاوم و هوشیار ایران اسلامی با تمام وجود به انقلاب اسلامی که نمادی از قیام عاشوراست عشق می ورزند و درعرصه های مختلف ازجمله"سالهای دفاع مقدس، مبارزه با ضد انقلاب،کمک به آبادانی مناطق کمتر برخوردار و عرصه های فرهنگی"، این عشق و علاقه را به نمایش گذاشتند.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان ادامه داد:دشمنان برای مقابله با اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه وآله وسلم و براندازی انقلاب اسلامی ایران سالهانقشه کشیدند و از تمام توان داخلی و خارجی استفاده کردند،اما تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) وحضور به موقع خیل زنان و مردان عاشورایی و با بصیرت در سراسر کشور و خلق حماسه تاریخی 9دی، دشمنان را ناکام ساخت.

وی اظهار داشت:حماسه عاشورایی 9دی سال 88،جلوه هایی از مردم سالاری دینی، ولایتمداری و بصیرت بود که یکپارچگی و ایستادگی آحاد مردم بصیر در حفظ آرمان های انقلاب اسلامی را به رخ استکبار جهانی کشید.

فرمانده پایگاه شهدای مسجد جامع شهرکرد، برلزوم دشمن شناسی تأکید کرد و گفت:دشمنان انقلاب اسلامی که در عرصه های مختلف از مردم ولایتمدار ایران شکست خوردند، امروز با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم به میدان آمدند، برای مقابله با ترفندهای شیطان بزرگ باید دشمن را شناخت و با اهداف شوم آنان مبارزه کرد.

مدیراجرایی هیأت رزمندگان اسلام استان به انتخابات اسفند ماه اشاره کرد و افزود:حضور با بصیرت مردم در صحنه های سرنوشت ساز و مهم انقلاب اسلامی به ویژه انتخابات مجالس شورای اسلامی وخبرگان رهبری در سنوات گذشته باعث عزت ایران اسلامی بوده و در هفتم اسفند ماه سالجاری نیز بار دیگر مردم انقلابی ایران اسلامی با حضور حداکثری و آگاهانه خود ،مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها خواهندکوبید.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجیدو پاسخگویی به سوالات از دیگر برنامه های این نشست بود.

ارسال نظرات