رئیس کل دادگستری اردبیل:

بالا رفتن امنیت قضات، بالا رفتن امنیت جامعه

هر چه میزان امنیت و آسایش خاطر قضات بالا باشد بی‌شک امنیت و آسایش در جامعه توسعه بیشتری خواهد یافت.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۰۸
|
۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶

به گزارش خبر گزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی، رئیس کل دادگستری استان اردبیل در آئین معارفه فرمانده یگان حفاظتی دادگستری کل استان اردبیل اظهار داشت:‌ برقراری امنیت و آسایش در محاکم قضایی سبب توسعه امنیت در کل جامعه خواهد بود.

وی با تبریک هفته وحدت، با بیان اینکه ائمه اطهار الگو و اسوه رفتاری ما شیعیان هستند، افزود: همه ما در هر مسئولیتی که قرار داریم باید به نحوی عمل کنیم که رفتار ما زینتی برای نظام اسلامی که مبتنی بر شریعت اسلامی و قانون و حاصل سال‌ها فداکاری‌ها و ایثارگری‌های فرزندان این مرز و بوم است، باشد.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل با اشاره به اهمیت کار قضا و لزوم رعایت شأن و جایگاه والای قضات تصریح کرد: هر چه میزان امنیت و آسایش خاطر قضات بالا باشد بی‌شک امنیت و آسایش در جامعه توسعه بیشتری خواهد یافت.

قاصدی در مورد آمار بالای مراجعه‌کنندگان به تشکیلات قضایی استان بیان کرد: اکرام ارباب رجوع و فراهم کردن امنیت، آسایش و پاسخگویی برای آنان از اولویت‌های دستگاه قضایی بوده که باید کارکنان در این زمینه تلاش و جدیت کنند.

وی از کاهش 7 درصدی جمعیت کیفری زندانیان استان اردبیل خبر داد و گفت: بازدید قضات از زندان‌های استان اردبیل در 9 ماهه سال امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش 20 درصدی یافته است که این امر می‌تواند زمینه‌ساز رفع بسیاری از مشکلات باشد.

ارسال نظرات