فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب:

اتحاد و ولایتمداری کلید واژه های دفن فتنه بود/ نهم دی‌ نماد بصیرت است

سرهنگ حبیب الله سهرابی، عنوان کرد: اتحاد و ولایتمداری کلید واژه های دفن فتنه بود.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۴۲
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، سرهنگ حبیب الله سهرابی با اشاره به ترسیم نقشه و دسیسه های دشمن برای به ثمر رساندن اهداف شوم خود در فتنه ۸۸ گفت: بصیرت اتحاد و ولایتمداری مردم فتنه را در نطفه خفه کرد.

سرهنگ حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب در گفتگو با خبرنگاران ،هدف اصلی دشمن از راه اندازی فتنه و خرابکاری در سال ۸۸ را براندازی نظام و  ایجاد شکاف بین اتحاد مسلمانان برشمرد و افزود: دسیسه های شوم دشمنان با بصیرت، هوشیاری  و ولایتمداری ملت دفن شد.

سرهنگ سهرابی نهم دی ماه ۸۸  را روز دفن فتنه و رسوایی فتنه گران عنوان کرد و گفت: فتنه ای که جز رسوایی و نام ننگ برای فتنه گران چیز دیگری باقی نگذاشت و مردم برای دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب حماسه عاشورایی خلق کردند.

وی تصریح کرد: دشمن برای ایجاد شکاف و رسوخ بین اتحاد و وحدت مسلمانان بعد از شکست در فتنه ۸۸ تلاش و فعالیت خود را در حوزه های مختلف برای عملی ساختن اهداف خودشان بکار گرفته اند لذا دشمن بداند مردم آگاه و بصیربا پیروی از ولایت فقیه  هرگونه فتنه را در نطفه خفه خواهند کرد.

فرمانده ناحیه میناب اظهار کرد: افراد باید دائم نقشه  ها و اهداف دشمن را در هر عرصه فعالیت رصد ،شناسایی و جهت خنثی سازی آن اقدام فوری و اساسی انجام دهند.

وی بیان کرد: حماسه نهم دی‌ماه سال ۸۸ نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که یکبار دیگر برای دفاع از ارزش‌های اسلام و نظام جمهوری اسلامی به میدان آمدند و فتنه را خنثی و فتنه گران را رسوا نمودند.

سهرابی بیان کرد: فتنه ۸۸ برخلاف تصور  و نقشه دشمن ،بصیرت ،شناخت و آگاهی مردم نسبت به فتنه گران بیشتر کرد  و اتحاد بین ملت ها از هر سو قوی و قویتر نمود.

وی خطاب به استکبار و جهانیان گفت: امروزه با بصیرت و آگاهی کامل نقشه های فتنه گران رصد می شود و این  را هم بدانند که اتحاد مسلمانان دژ محکمی در برای هر نوع فتنه و دسسیسه دشمن خواهد بود.

 

ارسال نظرات