مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار مطرح کرد:

ایستادگی تفکر «9 دی»، در مقابل تفکر «داعش»

تفکر برآمده از حماسه 9 دی بر پایه خون حق است که در نهایت بر تفکر غربی داعش پیروز خواهد شد.
کد خبر: ۸۶۱۳۲۸۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام سید احمد سعادتی، مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار در مراسم هیئت شهدای قشر بسیج فرهنگیان در اداره آموزش و پروش شهرستان بیله سوار گفت: جمهوری اسلامی زیر مجموعه انقلاب اسلامی ایران است و به وجود امدن جمهوری های اسلامی در کشورهای مختلف منطقه نیز ثمره همین انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه تفکر بر آمده از حماسه 9 دی، حسینی است، گفت: تفکر بر آمده از حماسه 9 دی بر پایه خون حق است که در نتیجه بر شمشیر باطل و تفکر غربی داعش پیروز خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی در ایام مختلف همچون 17 خرداد سال 78 و 10 سال بعد در سال 1388 گفت: دشمنان با ترفندهای مختلف همچون انقلاب مخملین به دنبال براندازی نظام بودند که مردم در 9 دی تمام نقشه های شوم انان را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام سید احمد سعادتی ادامه داد: ایجاد گروه تروریستی داعش که ترکیبی از وهابی و طالبان بود نیز در ادامه همین نقشه دشمن بود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بیله سوار گفت: دلیل اینکه انقلاب اسلامی به تعلیم و تربیت ارزش قائل است همین است که در مقابل تفکر داعش مقابله و ایستادگی می کند.

وی با اشاره به توان مهندسی معکوس جمهوری اسلامی در داخل کشور گفت: قدرت نرم جمهوری اسلامی این است که در داخل کشور معاندان، مخالفان و معارضان نظام را با برنامه های خود در نهایت تبدیل به پشتیبان نظام می کند.

وی در خصوص تبلیغات کاندیداهای انتخابات نیز گفت: کاندیداهایی که دم از قانون می زنند بدون رعایت قانون در مراسمات و جلسات خصوصی حاضر می شوند و این در حالی است که هنوز زمان تبلیغات شروع نشده است.

حجت الاسلام سید احمد سعادتی در پایان به اهمیت فضای مجازی و نفوذ برنامه های موبایلی همچون تلگرام و ... در بین مردم و خانواده ها گفت: عصر حاضر عصر ارتباطات است و دشمنان در فضای مجازی به دنبال تغییر سبک زندگی در بین مردم هستند.

سرگرد حسنعلی شیری مسئول بسیج فرهنگیان ناحیه سپاه بیله سوار نیز در ابتدای این مراسم گفت: آنهایی که در آغاز رقابت های سیاسی سال 88 خود را در خط رهبری، خط امام و یار دیرین امام معرفی می کردند بعد از انتخابات تغییر چهره داده و علیه نظام اسلامی، علیه رهبری و اصول گفتمان امام شعار داده و هتاکی کردند .

وی گفت: در اثر بی بصیرتی و لجاجت برخی از خواص و رسیدن به یک وجه مشترک با دشمنان انقلاب و نظام باعث شد چهره واقعی آنها برای مردم مشخص شده و در نهایت زمینه خلق حماسه نه دی فراهم گردید.

ارسال نظرات