خبرهای داغ:
یانیه ی بسیج دانشجویی به مناسبت فرا رسیدن یوم الله 9 دی:

حماسه ۹ دی کشیدن خط بطلان بر اهداف شوم سلطه گران بود

جنبش دانشجویی دیگر نظاره گر نمی ماند و تنها به بیانیه اکتفا نمی کند، آن زمان است که جنبش دانشجویی مقتدرانه وارد خواهد شد و به تکلیف انقلابی خود عمل خواهد کرد
کد خبر: ۸۶۱۳۶۶۴
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ،  با فرا رسیدن یوم الله ۹ دی و حماسه ی تاریخی ملت شریف ایران اسلامی،بسیج دانشجویی دانشگاه های خرمشهر بیانیه ای را صادر نمودند.

 

متن این بیانیه به شرح ذیل می باشد:

 

باسمه تعالی

 

"مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند و نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد، این کار را خود مردم کردند و این حرکت یک حرکت خودجوش بود ؛ این خیلی معنا دارد ؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هوشیارند"         امام خامنه ای (مدظله العالی) ۱۳۸۹/۱۰/۰۸

 

تاریخ انقلاب اسلامی دوران غرور آفرینی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است ؛ دورانی پر فراز و نشیب که حوادث و وقایع بیشماری را پشت سر گذاشته است، از توطئه ی تجزیه‌ طلبان تا کودتای نظامی و از جنگ تحمیلی تا براندازی منافقین و بنی صدر و کمونیست‌ها، از ترور مردم بی‌گناه تا انفجار نخست وزیری و غیره که به فضل الهی و با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه ی امام و رهبر فرزانه ی انقلاب، تا به امروز همگی ناکام مانده اند.

 

حضور با شکوه ۸۵ درصدی ملت هوشیار ایران در انتخابات ۲۲ خرداد ۱۳۸۸ که می توانست فرصتی برای تثبیت پایه های اقتدار نظام و شتاب فزاینده ی کشور و پیشرفت، توسعه ی اقتصادی و تعامل همه جانبه باشد، در سایه ی فتنه انگیزی دشمنان انقلاب اسلامی در داخل و خارج و روا داشتن ظلم و تهمت تقلب به چالش علیه استقلال، امنیت ملّی و استحکام نظام اسلامی در عرصه ی فراملّی تبدیل شد.

 

اگر مدیریت الهی، هوشمندانه و مقتدرانه ی مقام معظم رهبری و حضور مومنانه و توام با بصیرت و حب انقلابی مردم نبود، می توانست جمهوری اسلامی ایران را با خطرات جبران ناپذیری مواجه سازد.

 

بازخوانی فتنه به صورت مستمر، یک ضرورت است، هر چند فتنه گران و طرفداران جریان فتنه تمایل به این بازخوانی نداشته و بر فراموش کردن آن نظر دارند ؛ فتنه ی ۸۸ را باید بازخوانی کرد.

 

فتنه ی آمریکایی اسرائیلی ۸۸، در بستر جنگ نرم دشمنان و با طراحی و سناریو نویسی آنان پدید آمد و یکی از ابعاد شکل‌گیری این شرایط فتنه گون، ایستادن عده‌ای در برابر جمهوریت نظام بود که گستاخانه مدعی می‌شدند: "هر کس غیر از ما از صندوق رأی بیرون آید، انتخابات باطل است(!).

 

ایستادن در برابر رأی مردم و بی‌حرمتی به نظر ملت، اولین مرحله ی سقوط نخبگانی بود که گمان می‌کردند به اراده ی آن ها مردم باید تصمیم بگیرند که چه کنند و به چه کسی رأی بدهند!

 

یکی دیگر از ابعاد این فتنه بی‌قانونی بود، بی‌قانونی ای که به فرموده ی امام خمینی (ره) سرانجامی جز دیکتاتوری نداشت و در شرایطی که عالی‌ترین مرجع قانونی کشور خود تقید به قانون داشت، کاندیدای شکست خورده بر طبل بی‌قانونی می‌کوبید.

 

مرحله ی دیگر فتنه ی ۸۸، ایستادن در برابر اسلامیت این نظام بود که تا هتک حرمت شعائر دینی و مقدسات اسلامی پیش رفت، شرایطی که از سخنان هاشمی در نماز جمعه علنی شد و در روز قدس با روزه خواری آشکار و در روز عاشورا با اهانت به عزای حسینی (ع) که یاد آور هلهله ی یزیدیان بر بالین پیکر حضرت ابا عبدالله (ع) در سال ۶۱ هجری قمری بود، به اوج خود رسید.

 

فتنه ی ۸۸ تنها یک مسئله ی سیاسی نبود بلکه به دین و ارزش‌های دینی نیز ورود پیدا کرده بود و آسیب آن بیش از سیاست، متوجه به دین و لطمه به ارزش‌های اسلامی وارد کرد.

 

در برابر چنین هجمه ی بزرگی بود که مردم حماسه آفرین در روز ۹ دی ماه ۱۳۸۸ به رویارویی با هشت ماه توطئه ی پیاپی فریب خوردگان داخلی و دشمنان خارجی برخاستند و با راهپیمایی میلیونی و در نمایشی تاریخی، بر تمام نقشه های شوم سلطه گران جهانی خط بطلان کشیدند.

 

این حرکت خود جوش ملت خدا جوی و حسینی ایران در روز ۹ دی، به همگان ثابت کرد که هر کجا پای ولایت فقیه، دین و ارزش‌های اسلامی در میان باشد، مردم دین دار و ولایتمدار ایستاده‌اند و همیشه در صحنه خواهند بود.

 

متاسفانه امروز و پس از گذشت ۶ سال از فتنه ی ۸۸، در استان شهید پرور خوزستان شاهد رفت و آمد عوامل فتنه با دعوت رسمی از سوی مقامات بلند پایه ی استانی هستیم ؛ از این رو جنبش دانشجویی ضمن اخطار جدی به مدیران ارشد استان خوزستان، خطاب به مسئولین دولتی هشدار می دهیم که فتنه خط قرمز ماست، و اگر بار دیگر اینگونه اقدامات را شاهد باشیم، جنبش دانشجویی دیگر نظاره گر نمی ماند و تنها به بیانیه اکتفا نمی کند، آن زمان است که جنبش دانشجویی مقتدرانه وارد خواهد شد و به تکلیف انقلابی خود عمل خواهد کرد.

 

تشکل های دانشجویی دانشگاه های خرمشهر، ضمن گرامیداشت یوم الله نهم دی ماه ، مواضع خود را به شرح ذیل اعلام می کنند:

 

۱-ولایت مطلقه ی فقیه، شاه بیت نظام مقدس ماست و حراست و حمایت از آن فریضه ای است الهی ؛ و مردم با بصیرت همواره به وصایای امام راحلشان گوش می دهند که فرمودند: "همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".

 

۲-تاریخ محل عبرت آموزی است، لازم است همگان از وقایع تلخ سال ۸۸ درس عبرت فراگرفته تا دیگر شاهد تکرار وقایع این چنینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نباشیم و دستگاه های امنیتی و قضایی از یک سوء در پیشگیری و دستگاه های رسانه ای و فرهنگی از سویی دیگر در بصیرت افزایی و دشمن شناسی، رسالت سنگینی را بر عهده دارند.

 

۳-امروز و پس از حماسه آفرینی های پی در پی امت اسلامی ایران، وظیفه ی مسئولین این است که پیام مردم را در ۹ دی دریافت نمایند و متناسب با آن پیام، حرکات خود را تنظیم کنند.

 

۴-اینکه گروهی دانسته و خائنانه و یا نادانسته و جاهلانه درصدد بیگناه نمایی فتنه گران و سران فتنه هستند، نشان از دست های پشت پرده ای دارد که می لرزد اما تلاش دارد تا فتنه ی ۸۸ و خیانتی که به رأی ملت شد را از اذهان ملت پاک نمایند ؛ برخی صاحبان تریبون ها و مناصب سیاسی باید بدانند که فتنه فراموش شدنی نیست وگناهان بزرگ و نابخشودنی سران فتنه قابل تطهیر نیست.

 

۵-با توجه به دو انتخابات پیش رو از شورای محترم نگهبان درخواست داریم همچون گذشته و به دور از جنجال های رسانه های بیگانه و عوامل داخلیشان، از نفوذ فتنه گران و منحرفین به مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به طور قاطع و محکم جلوگیری نموده تا ان شاءالله حضور نمایندگانی ولایتمدار، صالح، کارآمد و تاثیرگذار را در مجلس آینده شاهد باشیم.

 

۶-از ملت همیشه در صحنه و شریف ایران اسلامی می خواهیم همچون گذشته با حضور آگاهانه و پرشور خویش در انتخابات، حماسه ای دیگر را در اسفندماه رقم زنند و بار دیگر اوج مردم سالاری دینی و اتحاد و انسجام ملی را به رخ جهانیان کشند و دشمنان کمین کرده را با بصیرت انقلابی خویش دگر باره ناکام سازند.

 

در پایان ما دانشجویان انقلابی ضمن تاکید مجدد بر این اصل که، فتنه خط قرمز ماست، با چشمانی باز نفوذ و حرکات عوامل فتنه را در کشور رصد نموده و با صدایی رسا اعلام می نماییم که همواره پشتیبان ولی امر مسلمین جهان بوده و همراه و همگام با ملت شهید پرور و با بصیرت ایران اسلامی، با حضور پرشور و گسترده در بزرگداشت حماسه ی درخشان ۹ دی، بار دیگر پیوند وثیق امام و امت و نقش آن در تولید قدرت پایدار و مستمر برای حفظ انقلاب و نظام اسلامی را نمایان ساخته و با برافراشتن پرچم بصیرت و ولایتمداری نشان خواهیم داد در هر زمان که آرمان های بلند انقلاب و میراث های گران بهاء امام راحل (ره) و شهدای عزیز، از سوی ضد انقلاب، فتنه گران و بیگانگان مورد مخاطره، تهدید و تعرض قرار گیرد، به موقع و به هنگام در صحنه حاضر خواهیم شد و به تکلیف انقلابی خود عمل خواهیم کرد.

 

 

 بسیج دانشجویی دانشگاه های خرمشهر

ارسال نظرات
پر بیننده ها