«نفوذ دشمن» با روی کار آمدن افرادی که تمایلات غربی دارند

در این شرایط حساس بصیرت عملی مسئولان لازمه‌ی هر تصمیمی در کشور است. چرا که این مردم انقلابی همیشه امتحان خود را بخوبی پس دادند.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۹۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶


 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج مازندران، برگ‌های تقویم روز به روز سپری می‌شوند و سالروز خلق حماسه باشکوه 9دی، روز بصیرت امت عاشورایی ایران اسلامی از راه می‌رسد. روزی که همچنان پس از شش سال باید از آن گفت و شنید و نوشت و خواند.

9 دی؛ عبور از فتنه‌ ای بود که حماسه بی‌نظیر حضور حداکثری ایرانیان را برای دشمنان بشریت ناخوشایند کرد. روزی که به سران فتنه فهماند در مقابل اراده این ملت ره به جایی نمی‌برند و ملت ایران همواره مطیع و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

خروش خودجوش مردم بصیر کشورمان در آن روز حادثه کوچکی نبود، بلکه آن حرکت عظیم و ماندگار، شبیه حرکت بزرگ ملت در روزهای اول انقلاب است و امروز نیز باید تلاش شود در سالگرد این حماسه، حرف اصلی ملت ایران، یعنی حرکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تبیین شود.

این حماسه عظیم در برابر یکی از سخت‌ترین حوادث دوران انقلاب به وجود آمد و به لحاظ اهمیت کمتر از حماسه دفاع مقدس نبود، بلکه در ابعادی، تهدیدات فتنه 88 به مراتب از حمله نظامی گسترده به ایران خطرناک‌تر بود.

رهبر فرزانه انقلاب همواره در ایام فتنه با سران داخلی فتنه و همه کسانی که در آن دخیل بودند، اتمام حجت فرمودند و در بیانات متعدد آنها را به قانون دعوت کردند که اگر مطالبه ای دارند، راه قانون را پیش بگیرند. اما آنها بجای آنکه از راه قانون وارد شوند، دائما درصدد تخریب نظام بوده و باعث بوجود آمدن آشوب‌های خیابانی در کشور شدند. سران فتنه با این کار بهانه زیادی دست دشمن دادند و به تعبیر مقام معظم رهبری، به نوعی توانستند نظام را در آستانه سقوط قرار دهند.

همچنین باید اذعان کرد، اگرچه نظام سلطه که در فتنه88 با همه ظرفیت‌های اطلاعاتی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای خود برای فروپاشی این نظام از درون به میدان آمد، امروز نیز بیکار نبوده و دائما در تلاش است تا ارزش‌های اسلامی و انقلابی ما را تضعیف کند، و خصوصا در انتخابات پیش رو، با روی کار آمدن افرادی که تمایلات غربی داشته باشند، نفودش را به کشورمان بیشتر کند.

اگر چه از روزهای آغاز شکل‌گیری انقلاب اسلامی تاکنون در عرصه‌های مختلف شاهد توطئه‌های همه‌جانبه دشمنان داخلی و خارجی این نظام بودیم، اما اکنون نیز با توجه به تاکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب باید مراقب "نفوذ" دشمنان باشیم.

در پایان باید گفت، در این شرایط حساس بصیرت عملی مسئولان لازمه‌ی هر تصمیمی در کشور است. چرا که این مردم انقلابی همیشه امتحان خود را بخوبی پس دادند و در اسفندماه جاری نیز با حضور با بصیرت خود در انتخابات، بار دیگر باورها و استراتژی‌های جدید آمریکا و بازیگران داخلی آنها را درهم خواهند شکست.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار