مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه:

فیلمسازان ایرانی از پرداختن به موضوعات مبتلابه روز جامعه پرهیز می‌کنند/ هالیوود بازنمایی ایران‌هراسی است

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه با اشاره به ساخت فیلم های ضد ایرانی هالیوود اظهار کرد : هالیودد واقعیت وتاریخ ما را باساخت فیلم های همچون( آرگو ) تحریف می کند اما سینمای کشور ما نسبت به وقایع روز و مسائل اجتماعی جاری بی‌تفاوت است و فیلمسازان ایرانی از پرداختن به موضوعات مبتلابه روز جامعه و کشور پرهیز می‌کنند.
کد خبر: ۸۶۱۳۶۹۵
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان: فتح اله میرکمانداری، مسئول بسیج هنرمندان شهرستان بندرلنگه اظهارداشت : امروزه زوایای فتنه ۸۸ و نفوذ عوامل خودی و غیر خودی که از بیرون وداخل به فتنه پیوستند مشخص گردید وچهره شان از پشت نقاب نمایان شد.

 وی افزود : در این واقعه  تدارکات دشمن با عوامل نفوذی داخلی فضا را برای به اصطلاح کودتای مخملی در ایران آماده نموده ولی در برنامه ریزی ها و پشت پرده به اشتباه افتاده بودند و دست خداوند که یاری گر امت بود فراموش شده بود.

 مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه  تصریح کرد: فتنه گران پیروزی انقلاب اسلامی بر رژیم ۲۵۰۰ساله شاهنشاهی یا ناکام ماندن درکودتای نوژه ،واقعه طبس ،آزاد سازی خرمشهر ،وپیروزی برلشکر تادندان مسلح صدام وصدها مورد از این دست را از یاد برده اند و هنوز در خواب غفلت به سر می برند.

میرکمانداری به ابعاد وسیع فتنه در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت : در این زمان نیاز است  فیلمسازان عزیز کشورمان ناگفتهای فتنه و ظلمی که به مردم ونظام روا شد به نمایش درآورند ،چرا که فیلم سند گویا و ماندگاری خواهد شد که با وجود ساخت چندین  فیلمی دراین خصوص ولی باز هم نتوانسته حقایق وعمق واقعیت ها را نشان دهند.

وی تصریح کرد :درحالی که هالیوود حساسیت خاصی به مسائل روز دارد، سینمای کشور ما معمولاً نسبت به وقایع روز و مسائل اجتماعی جاری بی‌تفاوت است و فیلمسازان ایرانی از پرداختن به موضوعات مبتلابه روز جامعه و کشور پرهیز می‌کنند.

مسئول بسیج هنرمندان بندرلنگه با اشاره به ساخت فیلم های ضد ایرانی اظهار کرد : تاکی باید بنشینیم تا هالیودد واقعیت وتاریخ ما را باساخت فیلم های همچون( آرگو ) تحریف کند و بدون تردید، فتنه‌ای که در آن مقطع زمانی رخ داد، مهم‌ترین حادثه تاریخ معاصر ایران پس از انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس است.

این فعال فرهنگی درادامه بیان داشت :فتنه ۸۸ به مراتب پیچیده‌تر و وسیع‌تر از کودتای ۲۸ خرداد سال ۱۳۳۲ بود. با این وجود و این جریان، سینمای ایران حداقل تلاش ممکن را به خرج داده وحال هالیووددرسالهای گذشته  با ساخت فیلمی با نام (گلاب ) حتی اغتشاشات خیابانی سال ۸۸ بازسازی نموده  وفیلمی ضد فتنه دردست ساخت داشته است.

ارسال نظرات