9 دی مردم با هوشیاری و بصیرت توطئه دشمن را فهمیدند

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: 9 دی مردم با هوشیاری و بصیرت توطئه دشمن را فهمیدند و برای مقابله با فتنه به میدان آمدند.
کد خبر: ۸۶۱۳۷۹۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۶

حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی ظهر امروز در مراسم یوم‌الله 9 دی در دهدشت اظهار کرد: فتنه 88 در نهم دی ماه همان سال با حضور حماسی مردم سرکوب شد.

امام جمعه دهدشت تصریح کرد: 9 دی مردم با هوشیاری و بصیرت توطئه دشمن را فهمیدند و برای مقابله با فتنه به میدان آمدند.

حسینی با بیان این‌که استکبار جهانی پشت جریان فتنه قرار گرفته بود خاطرنشان کرد: برخی افراد ناآگاه و بی‌بصیرت با بهانه تقلب در انتخابات آشوب به پا کرده و ضرباتی به نظام و انقلاب وارد کردند.

حسینی با اشاره به این‌که سران فتنه با پشتیبانی استکبار انقلاب، نظام و وحدت ما را هدف قرار داده بودند افزود: مردم فهمیدند که دشمن نه تنها نظام را هدف قرار داده‌ بلکه عاشورای آن‌ها را هم مورد هجمه قرار داده است.

امام جمعه دهدشت با تاکید بر این‌که در فتنه 88 امام حسین (ع) مورد هجمه فتنه‌گران قرار گرفته بود تصریح کرد: هدف دشمن تنها براندازی نظام و حکومت نبود بلکه در هم کوبیدن اعتقادات دینی و فرهنگ عاشورایی این ملت بود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه با یادآوری حرمت‌شکنی فتنه‌گران به عاشورای حسینی افزود: روز عزای اهل بیت(ع) سوت و کف زدند همان حرکتی که دشمنان ابا عبدالله الحسین (ع) با هلهله و حمله به خیمه‌ها مرتکب شده بودند.

حسینی با بیان این‌که 9 دی نشان داد انقلاب ما برگرفته ازقیام اباعبدالله (ع) و فرهنگ عاشورا است تصریح کرد: دشمن به درستی راز استقامت و بقای انقلاب اسلامی ایران را فهمیده است و می‌داند ملت ما به عشق امام حسین (ع) در میدان ایستاده‌ و هجمه‌ و فشارها را تحمل می‌کند.

وی حرکت فریب‌خوردگان و بازیگران فتنه 88 را قانون‌شکنی دانست و گفت: بهانه تقلب در انتخابات میدان وسیع برای فتنه باز کرد و این بی‌توجهی به مصلحت و وحدت ملی کشور باعث انشقاق بین ملت بعد از فتنه شد.

حسینی هدف فتنه 88 را ولی فقیه، نظام و انقلاب خواند و تصریح کرد: مردم با آگاهی و بصیرت در میدان دفاع از ارزش‌ها حضور پیدا کردند، آتش فتنه را خاموش و حرکت دشمن را سرکوب کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار