خبرهای داغ:
امام جمعه مسجدسلیمان گفت:

صنعت نفت یکی از پیشروان و تأثیرگذاران در پیروزی انقلاب است

امام جمعه مسجدسلیمان، صنعت نفت را یکی از پیشروان و تأثیرگذاران در پیروزی انقلاب اسلامی دانست.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۰۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،به مناسبت 9 دی روز بصیرت ملی، ظهر امروز مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان با امام جمعه و نماینده ولی فقیه دیدار کردند.

حجت‌الاسلام صادق امینی در این دیدار ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت محمد(ص) و امام صادق(ع) به مدیرعامل و سایر کارکنان این شرکت، صنعت نفت را یکی از پیشروان و تأثیرگذاران در پیروزی انقلاب اسلامی دانست.

 وی همچنین از حضور و مشارکت مدیریت شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در پشتیبانی و حضور در تمام عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی که پیام رسان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم است تقدیر و تشکر کرد.

مدیرعامل این شرکت نیز در ادامه که از سوی اعضای هیئت مدیره و روسای بخش‌های مختلف و همچنین فولادی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان همراهی می‌شد با تبریک مناسب‌های امروز، به مناسبت نهم دی با آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تجدید بیعت کرد.

ابراهیم پیرامون روز نهم دی ماه 1388 را یک روز تاریخی و به‌یاد ماندنی در کتاب قطور تاریخ این سرزمین عنوان کرد و اظهار داشت: 9 دی روز اعلام دلبستگی و وفاداری مردم به دستاوردهای انقلاب بود و مردم همیشه بیدار ایران اسلامی با تشخیص درست فتنه‌گران را راندند و با تجدید بیعت دوباره با ولایت ثابت کردند چراغ ولایت در این سرزمین همیشه روشن و پرنور است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها