خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا در اهر:

اولویت امروز دشمن نفوذ در جبهه خودی و تفرقه بین آنهاست

فرمانده سپاه عاشورا در سالروز گرامی داشت حماسه نهم دی و در جمع بسیجیان اهر گفت: اولویت اصلی دشمن در این برهه زمانی ایجاد اختلاف و دو دستگی بین مردم و نفوذ در جبهه خودی بوده و باید با بصیرت و آگاهی، توطئه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۳۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان با اشاره به شکست دشمن در جنگ و توطئه های آن ها از آغاز شکل گیری انقلاب تاکنون، افزود: دشمن امروز به نفوذ حاکمیتی روی آورده و تلاش دارد در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی از جمله مجلس نفوذ کند ولی رهنمودهای رهبری با موضع صریح و شفاف، این توطئه ها را در نطفه خفه کرده و ملت ایران با تبعیت از ولایت، بار دیگر رشد سیاسی و بلوغ فکری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، انتخاب هوشمندانه مردم و برگزاری انتخابات سالم و باشکوه به طور حتم برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به یادگار خواهد گذاشت.

این مقام مسئول به حماسه 8 و 9 دی 88 اشاره کرد و بیان داشت: حماسه نهم دی یک معجزه الهی بود که با وجود سرمایه گذاری تمام عیار دشمن در جهت براندازی نظام، با حضور میلیونی مردم در حمایت از نظام و انقلاب شکست خورد و بار دیگر ولایتمداری، بصیرت و حضور به موقع مردم در صحنه، انقلاب اسلامی را در مقابل دشمنان بیمه کرد.

کریمیان حضور جوانان در صحنه های انقلاب را در ترویج فرهنگ غنی اسلامی بسیار تاثیرگذار خواند و اظهار داشت: باید با بصیرت کامل، عواملی که در تلاش هستند، زمینه نفوذ دشمن را در کشور بسترسازی و ریل گذاری کنند، ناکام بگذاریم.

وی همچنین معیار و ملاک تشخیص ها را در برابر جریان سازی ها و اختلافات ساختگی دشمن، منویات و رهنمودهای رهبری برشمرد و افزود: برای همه ما شاخص و معیار ولایت فقیه است.

فرمانده سپاه عاشورا در پایان سخنان خود با تشریح توطئه های دشمن در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی، بیان داشت: دشمن در حال حاضر به جنگ هوشمندانه روی آورده و تلاش دارد با دو قطبی کردن از داخل، اختلاف بین قوا، اختلاف بین دولت با ملت، دولت با دولت و جریان سازی، تفرقه و نفاق بین نیروهای انقلاب، انسجام ملی و وحدت و همدلی را زیرسوال ببرد ولی با اطمینان خاطر می توان گفت که از همین الان در این جبهه نیز شکست خورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها