حجت‌الاسلام منتظری:

حماسه 9 دی خط بطلان به تمام دسیسه‌های دشمنان کشید

رئیس دیوان عالی عدالت اداری با بیان اینکه حماسه 9 دی خط بطلان به تمام دسیسه‌های دشمنان کشید گفت: این مردم همواره در صف دفاع از اسلام و قرآن و ولایت هستند و هرجا که احساس خطر کنند، از جانشان می‌گذرند.
کد خبر: ۸۶۱۳۸۸۰
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت، حجت الاسلام محمد جعفر منتظری، امروز (9 دی) در همایش 9 دی در بانک صادرات گیلان اظهارکرد: آمریکا سالانه سرمایه گذاری بسیاری را جهت براندازی انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی در جهان متحمل می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمن با تضعیف اعتقاد مردم به ولایت فقیه، به دنبال از بین بردن این جایگاه است، ادامه داد: همین جریان پس از رحلت رسول گرامی اسلام(ص) ایجاد شد و افراد با اهداف خاص، مانع از شکل‌گیری خط ولایت و امامت شدند.

وی با بیان اینکه مردم در سال 88 متوجه شدند دشمنان برای تمام ارزش‌ها و باورهای آنها نقشه کشیدند، متذکر شد: حماسه 9 دی خط بطلان به تمام دسیسه‌های دشمنان کشید.

رئیس دیوان عالی عدالت اداری با اشاره به اینکه حوادث هر روز قابل تکرار است، تصریح کرد: درس‌هایی که ما از 9 دی می‌توانیم بگیریم حضور تمام مردم در بزنگاه‌هاست و اسلام هر جا که عامه مردم حضور داشته، موفق بوده‌است.

حجت‌الاسلام منتظری، «مَثْنَى وَفُرَادَى» بودن را ویژگی قیام برای خدا دانست و تصریح کرد: براساس تفاسیر، انسان باید به تنهایی در مسیرش اندیشه و تفکر کند و از اندیشه دیگران برای تجزیه و تحلیل بهره بگیرد. خداوند قدرت تفکر و تعمق را به انسان بخشیده است و در مقابل، انتظار به کارگیری این قدرت را دارد. پیامبر اسلام(ص) سال‌های متمادی در میان مردم به راستی و درستی شناخته شده بود، لذا قیام پیامبر(ص) انگیزه غیرالهی نداشت و برای نجات بشر از گرفتاری‌ها و چالش‌ها بود.

وی با اشاره به بصیرت، بینش، تعمق و تفکر سیاسی مردم مسلمان ایران، گفت: دشمن تصمیم گرفته با اسلامی که در تضاد با منافع سودجویانه‌اش است، مبارزه کند. اسلامی که آل سعود و برخی از کشورهای عربی داعیه آن را دارند، نه تنها با منافع دشمن در تضاد نیست، بلکه در جهت اهداف آنهاست.

رئیس دیوان عالی عدالت اداری به تهاجمات فرهنگی غرب در کشور اشاره و اذعان کرد: متاسفانه فرهنگ غربی در کشور رسوخ کرده و با ایجاد فضاهای مجازی زمینه گرایش به فرهنگ غرب را در ایران فراهم کرده اند.

حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه مسئولان و عموم مردم هوشیار باشند گفت: انتخابات دو مجلس خبرگان و شورای اسلامی را پیش رو داریم و با رصد های ایران، غرب در صدد فتنه ای بدتر و بزرگتر از سال 88 در آستانه انتخابات ایران است.

ارسال نظرات