مدیریت ولایی توصیه پیامبر اسلام برای استحکام و بقا دین بود

توصیه پیامبر گرامی اسلام(ص) برای جلوگیری فتنه مدیریت ولایی در جامعه بود اما جابه‌جایی خلافت به جای ولایت‌فتنه را آغاز کرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۶۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران‌ نفوذ را کلیدواژه فتنه آینده دانست و گفت: باید نفوذ دشمن را به خوبی بشناسیم.

 حجت‌الاسلام یدالله غلامی در مراسم گرامی‌داشت حماسه تاریخی 9 دی در مصلی موقت این شهرستان انقلاب‌های توحیدی را آسیب‌پذیرتر از سایر انقلاب‌ها دانست و گفت: این انقلاب‌ها علیه ظلم و استبداد است و دشمنان انقلاب‌های توحیدی درصدد هستند تا به شکل‌های مختلف فتنه‌انگیزی، آن‌ها را از بین ببرند.

وی افزود: مستکبران برای مقابله با جبهه حق برنامه‌ریزی داشته و قضیه را به راحتی رها نمی‌کنند و اگر مردم ما در مسیر انقلاب نبودند این مسیر ارزنده و متعالی به راحتی پیش نمی‌رفت.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران‌ به اتفاقات تاریخی دوران پیامبر اشاره و اظهار کرد: پیامبر بزرگوار در روزهای پایانی عمر بابرکت خود نگران فتنه‌های پس از رحلتش بود و تاریخ ثابت کرد که دلواپسی پیامبر(ص) بی‌دلیل نبود و فتنه‌های پس از ایشان را دیدیم.

غلامی خاطرنشان کرد: توصیه پیامبر گرامی اسلام(ص) برای جلوگیری فتنه مدیریت ولایی در جامعه بود اما جابه‌جایی خلافت به جای ولایت‌فتنه را آغاز کرد.

وی با بیان این‌که اگر خواص جامعه بصیرت داشته باشند انحرافی ایجاد نمی‌شود، بیان داشت: مردم ما انقلاب خود را با انقلاب پیامبر گرامی اسلام، انبیا و عاشورا دیدند که در برابر تمام فشارها ایستادگی کردند و هزینه‌های بسیاری در این عرصه دادند.

این مسئول فتنه انتخابات آینده کشور را همچون فتنه زمان پیامبر یعنی کنارزدن ولایت عنوان کرد و افزود: آن‌هایی که در فتنه سال 88 دست داشتند امروز به دنبال فتنه‌ای بزرگ‌تر یعنی کنار زدن ولایت از مدیریت انقلاب هستند.

وی ادامه داد: تاریخ باید جلوی چشمان ما قرار گیرد تا راه درست را انتخاب کنیم و بدانیم که بودن در کنار امام(ره) مصونیت نمی‌آورد همان‌طور که فتنه‌گران دوران پیامبر از نزدیکان ایشان بودند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران‌ با بیان این که مردم ما در سخت‌ترین وضعیت‌ها به خوبی عبور کرده و فتنه‌ها را به نحوی شایسته خنثی کردند، گفت: ضرورت دارد همواره وضعیت خود را بررسی کنیم تا دچار غفلت نشویم که معیار این هوشیاری ولایت‌فقیه است.

غلامی اظهار کرد: با نگاهی به اتفاقات کشورهای مسلمان منطقه از جمله سوریه، یمن، بحرین، عراق و نیجریه و حتی بی‌تدبیری و عدم شایستگی آل‌سعود در فاجعه منا در می‌یابیم که هدف نابودی اسلام است و در این حوادث دنیا حرفی نزد.

وی با بیان اینکه فتنه با یک کلمه آغاز می‌شود، تصریح کرد: در همه این سال‌ها رمز فتنه دشمن نفوذ بود که شکل‌های اجرای آن تغییر کرد اما هدف همان نفوذ در کشورمان است که باید همگان بر اساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بصیرت داشته باشیم و دشمن را به خوبی بشناسیم.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران‌ با اشاره به این که دشمنی آمریکا و ایادی استکباری برای ما شناخته شده است، افزود: عده‌ای در فتنه سال 88 فریب خوردند و بسیاری از خواص جامعه در این امتحان مردود شدند اما مردم همچون همیشه سربلند و بابصیرت بودند.

غلامی افزود: شبهه‌افکنی در جایگاه رهبری، بزرگ‌نمایی تحریم‌ها، ایجاد هم‌بستگی جریان‌های مخالف داخل و خارج، القای اختلاف میان قوای کشور و بسترسازی برای جریان‌های حمایت از فتنه از جمله مهم‌ترین فتنه‌های جدید دشمن است.

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرهای غیرمسئولانه درباره نیروهای نظامی کشور از جمله اینکه سپاه باید مالیات پرداخت کند، اظهار کرد: اگر سپاه مالیات نمی‌دهد برای این است که زمانی که شماها وا دادید و تسلیم شدید سپاه بتواند موشک عماد خود را به رخ دشمن بکشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: آمریکا و ایادی استکبار به دنبال این هستند که ایران دیگر قدرت منطقه نباشد.

وی اضافه کرد: هدف آمریکا این است که ایران بپذیرد دیگر قدرت هسته‌ای نیست،اثرگذار منطقه نیست، قدرت برتر منطقه نیست و از حزب‌الله لبنان نباید حمایت کند و این خواب آشفته به برکت رهبری عزیز، خون پاک شهدا و مقاومت ملت بزرگ ایران هیچ‌وقت تعبیر نمی‌شود.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلا مازندران‌ با تأکید بر هوشیاری و مسئولیت‌پذیری مردم در انتخابات پیش‌رو اظهار کرد: مراقب یک رأی خود باشید و حساب‌شده انتخاب کنید و کسانی را انتخاب کنید که با یک تشر دشمن نترسند و هم‌ندای رهبری انقلاب بگویند که مذاکره با آمریکا ممنوع است نه اینکه افرادی انتخاب شوند که دنبال ورود مک‌دونالد آمریکایی به کشور هستند و این همان نفوذ دشمن است.

غلامی ادامه داد: وقتی رهبر در جایگاه حاکمیتی می‌گوید مذاکره با آمریکا ممنوع است دیگر دلیلی ندارد که برخی‌ها در تریبون‌های مختلف عنوان کنند که باید با آمریکا مذاکره کرد.

این مسئول در پایان گفت: حماسه نهم دی برای یک‌بار نیست بلکه برای همیشه در دل این مردم عاشورایی وجود دارد و به فضل خدا در امتحان پیش‌رو باز هم مردم گوش به فرمان ولی‌فقیه پیروز هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها