مسئول نظارت پادگان شهید صدوقی یزد:

حماسه 9 دی در حقیقت روز میثاق امت با ولایت است/ حماسه 9دی ظرفیت حقیقی و هویت نظام جمهوری اسلامی است

به مناسبت گرامی داشت حماسه نهم دیماه مراسم بزرگداشتی در مسجد جامع شهرستان بهاباد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۹۴
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: به مناسبت گرامی داشت حماسه نهم دیماه مراسم بزرگداشتی با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه، مسئولین ادارات و نهادها  روحانیون و بسیجیان و اقشار مختلف مردم ولایت مدار شهرستان بهاباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این آئین میر عبداللهی مسئول نظارت پادگان شهید آیت الله صدوقی ره یزد با گرامی داشت حماسه 9 دی وبا بیان اینکه حماسه 9دی ظرفیت حقیقی و هویت نظام جمهوری اسلامی است ،گفت: این حماسه عظیم حرکتی خودجوش ناشی از بصیرت، خود آگاهی و موقعیت شناسی مردم نسبت به نظام بود.

وی بیان کرد: مردم ایران در حماسه 9 دی نشان دادند که با بصیرت خود تمام فعل و انفعالات سیاسی را زیر ذره بین دارند و با هیچ فرد و گروهی حتی ممکن است گذشته درخشانی هم داشته باشد، تعارف ندارند.

میر عبداللهی با بیان اینکه مردم در روز 9 دی با تمام وجود به صحنه آمدند گفت : در 9 دی مردم با تمام وجود به صحنه آمدند و از انقلاب خود دفاع کردند و حماسه ماندگار 9 دی را به وجود آورند، حماسه 9 دی در حقیقت نشان دهنده پیوند ناگسستنی بین ملت و رهبری و بین مردم و شهیدان بود، روز 9 دی روز پیروزی حق بر باطل بود.

وی افزود: حماسه روز 9 دی اوج شکوه، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی برای اثبات وفاداری و مجاهدت در راه حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب است.

میر عبداللهی با بیان اینکه حماسه 9 دی ماه روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است، اظهار داشت: در 9 دی ماه سال 88 مردم ایران اسلامی بار دیگر پشتیبانی خودشان را از نظام اسلامی ایران، قانون اساسی و رهبری نظام انجام دادند.

وی با اشاره به حضور خودجوش مردمی در این روز حماسی افزود: مردم ایران در این روز ثابت کردند با شناخت از دشمنان انقلاب، هرگز فریب حیله ها و نیرنگ های آنان را نمی خورند.

این مقام مسئول  حماسه 9 دي‌ماه را برگ زريني بر سند افتخارات انقلاب اسلامي دانست و افزود: ملت ايران هرگز اين روز را فراموش نخواهند کرد و همواره در هر سال به ياد حماسه 9 دي ماه سال 88 آن را گرامي مي‌دارند تا خط فتنه را فراموش نکنيم و يادمان نرود که سران فتنه و همراهان آنها چه خسارت‌هايي را بر پيکره انقلاب  اسلامي چه در بعد داخلي و چه در بعد خارجي وارد نمودند.

وی در این  مراسم ضمن اشاره به ابعاد مختلف فتنه ۸۸ و حماسه ۹ دی گفت:تجربه ۹ دی یک تجربه ارزشمند و گران بها برای انقلاب اسلامی است.

 مسئول نظارت پادگان شهید صدوقی یزد گفت :9 دی روزی است که پشتیبانان ولایت، اخلاص خود را به منصه ظهور رساندند و بزرگترین دستاورد این روز پشتیبانی از ولایت فقیه بود و مردم خط بطلانی به نقشه های شوم دشمنان کشیدند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری ۹ دی را تجلی قدرت خدا در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می دانند، گفت: مردم عاشق امام و مقام معظم رهبری در ۹ دی سال ۸۸ بار دیگر با آرمان های انقلاب اسلامی بیعت کردند.

 

ارسال نظرات