خبرهای داغ:

اجرای بیش از ۵۰ پروژه محرومیت زدایی در بهبهان

سرهنگ خیرانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، در اولین نشست قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی بهبهان، از اجرای بیش از پنجاه پروژه محرومیت زدایی با بکار گیری نیروهای بسیج سازندگی و مشارکت مردم خبر داد.
کد خبر: ۸۶۱۴۰۹۹
|
۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سرهنگ خیرانپور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهبهان، در اولین نشست قرارگاه محرومیت زدایی بسیج سازندگی بهبهان، از اجرای بیش از پنجاه پروژه محرومیت زدایی با بکار گیری نیروهای بسیج سازندگی و مشارکت مردم خبر داد.

 

وی با اعلام اینکه این طرح ها شامل ساخت ومرمت مساجد و خانه عالم در روستاها و نقاط محروم ساخت خانه برای محرومان و بناهای عام المنفعه شامل پل و راه بوده، اعتبار هزینه شده جهت تامین مصالح این طرح ها را 2 میلیارد  ریال از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدای سپاه استان ذکر کرد.

 

خیرانپور، خاطر نشان کرد: در این مدت افزون بر 13 میلیارد  ریال تسهیلات اشتغالزایی برای اجرای 78 طرح اشتغالزایی زود بازده به بسیجیان پرداخت شده است که کلیه این طرح ها به بهره برداری رسیده وزمینه اشتغالزایی 150نفر را فراهم کرده است.

 

وی افزود: مرمت و بازسازی 10 باب مدرسه روستایی در قالب طرح هجرت 3 توسط بسیج سازندگی شهرستان بهبهان را از دیگر پروژه های انجام شده خواند و اضافه کرد: امیدواریم با اجرای این طرح ها گام کوچکی در راستای محرومیت زدایی و گسترش تولید در منطقه برداشته باشیم.

 

در این جلسه حسین ملک خدایی فرماندار بهبهان با تقدیر از عملکرد بسیج سازندگی شهرستان از بخشداران و سایر مسئولان اجرایی خواست تا بسیج سازندگی شهرستان را در انجام وظایف محوله که حاصل آن زدودن محرومیت از چهره شهرستان است یاری دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها