هژبری در نشست روشنگری بسیجیان :

رمز پیروزی ملت ایران اطاعت از ولایت/در نماز باید بصیرت باشد

هژبری در نشست روشنگری بسیجیان حوزه نرجس خاتون گفت:رمز پیروزی ملت ایران اطاعت از ولایت و رهبری است.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۰۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد،همزمان با 9 دی،روز بصیرت، نشست روشنگری حوزه نرجس خاتون با حضور بسیجیان در پایگاه ولایت برگزار شد.

هژبری یادگار هشت سال دفاع مقدس در این نشست گفت:مقام معظم رهبری(حفظه الله) در تمام صحبتهایشان می گویند توکلتان به خدا باشد اما عده ای نظر و توجهشان به کد خدا است.

هژبری با بیان اینکه امنیت موجود در کشور مرهون و مدیون ولایت فقیه و خونهائی است که در 8سال دفاع مقدس و قبل از آن در پیروزی انقلاب ریخته شده است افزود:سوریه امنیت ندارد و در عراق داعش بیداد می کند و به بدترین فجایع انسانها را می کشد،همه اش به خاطر نداشتن رهبری مدیر و مدبر است.

وی ادامه داد: اگر هوشیاری مردم در 9 دی نبود فاجعه ای برپا شده بود و دوباره همان فتنه برپا می شد.

هژبری با بیان اینکه در نماز باید بصیرت باشد افزود: در صبح عاشورا 10هزار نفر پشت سر عمر سعد نماز خواندند و به جای تعقیب نماز سر امام حسین (ع) را از تن جدا کردند اکنون هم اگر بصیرت نباشد مشکلاتی شبیه این بوجود خواهد آمد.

هژبری رمز پیروزی ملت ایران را اطاعت از ولایت دانست و خاطر نشان کرد:امام (ره) فرمودند:هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید و در میان 190 کشور امام(ره) گفتند:فقط آمریکا شیطان بزرگ است اما امروزه عده ای می خواهند بگویند آمریکا خوب شده و قصد برقراری ارتباط با آمریکا را دارند که باید بسیار هوشیار بود.

ارسال نظرات