رئیس کمیسیون برجام در جمع مردم بروجرد:

«فتنه» بزرگ قبل از انتخابات 7 اسفند در کشور/ خانواده‌سالاری در مکتب امام(ره) جایی ندارد

رئیس کمیسیون برجام گفت: برخی افراد قصد دارند موجی از رد صلاحیت‌ها به راه بیندازند و افراد را با توصیه مجبور به ثبت نام در انتخابات کردند تا پیش از انتخابات شورای نگهبان را مورد هجمه خود قرار دهند و این فتنه جدید است
کد خبر: ۸۶۱۴۲۱۲
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، علی رضا زاکانی شامگاه پنجشنبه در جمع اقشار مختلف مردم بروجرد در مسجد ولیعصر(عج) این شهرستان اظهار داشت: تأکید بر زنده نگه‌داشتن 9 دی تأکید بر ضرورت بصیرت و همیت، غیرت، دینداری و اعتقاد است و علت استمرار انقلاب به فرموده امام راحل وحدت کلمه است.

وی 9 دی را یوم‌الله خواند که ویژگی استمرار بخشی به انقلاب را در خود به نمایش گذاشته و افزود: در این روز هم وحدت هم انگیزه الهی و هم پاسداشت و صیانت و دقت از دستاوردهای انقلاب به نمایش گذاشته شد پس لازم است در حفظ و نگهداری آن کوشید.

رئیس کمیسیون برجام با بیان اینکه انقلاب اسلامی در راستای وعده الهی به پیروزی رسید، عنوان کرد: حفظ و نگهداری از رسالت و بزرگی صدر اسلام امروز بر عهده ملت رشید ایران ومسلمانان جهان است بنابراین اگر قرار بود نزدیکان و خویشان پیامبر گرامی اسلام به واسطه ارتباط نسبی و سببی شرایط سختی را بر پیامبر تحمیل کنند که پیامبر از رسالت خود دست بردارد امروز هم آن دلایل برای تخریب اصل انقلاب اسلامی وجود دارد.

وی به اصل ایستادگی درمقابل فشارها و تهدیدات داخلی و خارجی اشاره و بیان کرد: امروز عظمت اسلام جهان را فرا گرفته و ما موظف هستیم بایستیم چراکه این مسیر، مسیری شفاف است و ما نیز دشمنان جدی در این راه داریم؛ پس از آن روز که آنها نتوانستند اسلام را از صحنه خارج کنند هدف گذاری خود را به ضربه زدن از درون اسلام قرار دادند همچون ادوار مختلف زندگی ائمه معصومین(ع) پس از رحلت نبی مکرم اسلام(ص) که در تاریخ ذکر شده است.

«9دی» مانع ایجاد انحراف بزرگ در انقلاب

زاکانی با تأکید بر این نکته که اگر تمام عالم را به ما عرضه کنند و همه سختی‌ها را بر کشور تحمیل کنند ما خواهیم ایستاد، تصریح کرد: همانگونه که مجاهدین راستین در طول انقلاب ایستادند و خود را سپر بلای ائمه اطهار(ع) قرار دادند و اسلام را با خون دل و آبروی خود جاری کردند، امروز همه ما موظف هستیم در این راه شجاعانه و ایثارگرانه بایستیم و از آرمان‌های امام و انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به ارزش‌های حماسه 9 دی سال 88 خاطرنشان کرد: یکی از ارزش‌های جدی و ماندگار این روز این بود که بر خلاف صدر اسلام مردم اجازه نداند که انحرافی بزرگ در انقلاب ایجاد شود؛ برخی مسئولان همواره پس از انقلاب می‌خواستند کارهایی انجام دهند اما مردم مقابل آنها ایستادند و نگذاشتند بسیاری از خواب‌ها و نقشه‌های آن‌ها برای انقلاب عملیاتی شود.

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: این وعده الهی است که اگر ملتی یا قومی نتواند گوهری را که در اختیار دارد حفظ کند، خدا آن نعمت و گوهر را از آنها خواهد گرفت این قاعده برای ملت ایران هم قابل اجرا بود اما آنها این گوهر را رها نکرده و دست از دین، اعتقادات و ولایت برنداشتند و یکپارچه ایستادند و نفی دروغ، تهمت، تقلب و زیاده خواهی در نظام را ثابت کردند و تهمت جنایت به نظام را رد کردند و جنایات سران داخلی فتنه را که از طریق سران کشورهای جهان حمایت شده بودند را رسوا کردند.

وی اظهار داشت: ملت ایران روز 9 دی را بزرگ می‌دارد تا به واسطه تجارب و دستاوردهای کسب شده از گذشته چراغ راهی برای آینده خود روشن سازد.

سیلی خوردگان انقلاب و عافیت طلبان عاملان ایجاد کنندگان فتنه 88

زاکانی افزود: امروز با کالبد شکافی جبهه‌های پیش رو و در سراسر جهان و منطقه و نیز در داخل کشور به نتیجه‌ای واضح و روشن رسیده‌ایم و آن هم این است که یک وحدت کلمه و هم‌گرایی میان جبهه ضد انقلاب شکل گرفته که اگر در ابتدای انقلاب بنا بود لیستی از مخالفین امام تهیه شود عناصر سلطنت طلب، مارکسیسم، ملی مذهبی‌ها، منافقین و متحجرین جزء ثابت این لیست بودند و اگر در منطقه به دنبال مخالفی برای انقلاب می‌گشتیم نمادهای متحجر زمان همچون عربستان سعودی و سکولارها و کسانی که به نوعی از اسلام عبور کرده بودند و تنها اسمی از اسلام را گرفته اما به طرز جعلی اندیشه‌های خود را جایگزین کرده بودند، به این دسته‌ها نگاه می کردیم.

وی با بیان اینکه سیلی خوردگان از امام و انقلاب و مخالفان جدی و سرسخت انقلاب از گذشته تاکنون تحت عنوان ریزش‌های انقلاب فتنه سال 88 را پدید آوردند، عنوان کرد: این افراد دارای ضعف‌هایی بودند و در مسیر انقلاب تاب تحمل سختی‌ها را نداشته و با عافیت‌طلبی میدان مبارزه راترک کرده و دنیا طلبی را پیشه کرده و دست از آرمان‌های انقلاب کشیدند؛ کسانی که وعده و وعید غرب آنها را به سمت غرب کشانده و فریفته خود کرد و در کنار آنها عناصر بی‌ریشه ای دیده می‌شد که تنها از سر احساس طرفدار اندیشه‌های امام شده بودند و تمامی اینها در صدر ریزش‌ها انقلاب قرار گرفتند.

رئیس کمیسیون برجام با تصریح بر اینکه بزرگترین آفت و خطری که اسلام را تهدید کرده و می‌کند عناصر منافقی هستند که تابلوی خدمتگزاری به اسلام در دست گرفته و امروز از این موضع انقلاب را تهدید می‌کنند، بیان کرد: 9 دی نقاب از چهره افراد به ظاهر خواص برداشت و آنها را در معرض معیارهایی که از سوی امام و خلف صالح ایشان، مقام معظم رهبری مطرح شده بود، قرار داد و ناراستی و کجی آنها را به مردم اثبات کرده و این مردم بودند که در جهت تقابل با آنها این بار به میدان آمدند.

وی تجمیع عوامل فتنه 88 و نظام سلطه را در کنار ریزش‌های انقلاب و عناصر داخلی تا به امروز را جبهه مشخص و درهم امروز توصیف و تصریح کرد: این گروه‌ها همه داشته‌های خود را روی میز نگهداشتند و در 10 سال اول جنگ و ویرانی را بر کشور تحمیل کردند که همین فتنه آنها سبب صدور انقلاب به دنیا و اعلام مظلومیت ایران در جنگ تحمیلی شد.

فشار اقتصادی به مردم آدرس فتنه‌گران به غرب در سال ۸۸ بود

زاکانی خاطرنشان کرد: پس از دوران دفاع مقدس آمریکایی‌ها سرشکسته از تقابل با انقلاب مسیری را دنبال کردند که اصل وحدت کلمه و ولایت فقیه و مصداق آن را مورد هجمه قرار دادند چون دریافته بودند که تا ایمان مردم پایدار است و وحدت درمیان آنها جاری است، نمی‌توانند حریف ایران شوند بنابراین تهاجم فرهنگی و جنگ نرم را شروع کرده و در این راه لطمات زیادی به کشور وارد کردند و بسیاری از انقلابیون به دامان اندیشه‌های غربی پناه برده و هزینه‌های سنگینی را بر انقلاب تحمیل کردند.

وی گفت: در دوم خرداد ماه تجربه جنگ درون نظام را به کشور تحمیل کرده و عده‌ای در مجلس ششم درون حاکمیت نظام علیه نظام قد برافراشتند و مقابل داشته‌های مردم ایستادند و قصد داشتند عملا این انقلاب را به بیگانگان بفروشند.

نماینده مردم تهران در مجلس اظهار داشت: در فتنه 88 شکاف بین مردم و در مقابل هم قرار دادن آنها را به مشکلات قبلی اضافه کردند و دشمنان را امیدوار کرده و با دادن راهکار به آنها ابراز کردند تنها راه جدا کردن مردم از انقلاب فشار اقتصادی است که مردم دریابند برای رفع مشکلات اقتصادی باید به دامان کسانی که اساس فتنه را در ایران طراحی کرده‌اند، پناه بیاورند.

وی بابیان اینکه بحث نفوذ در ایران همان تجربه سال‌های گذشته از انقلاب اسلامی است، افزود: همه تجارب گذشته دیروز ملت ایران امروز به داد ملت رسید و کشور را در مقابله با فتنه‌ها واکسینه کرد.

فتنه بزرگ پیش رو کشور

زاکانی ایجاد اختلال در ثبت نام افراد و تائید صلاحیت آنها توسط شورای نگهبان را فتنه‌ای جدید در پیش روی نظام جمهوری اسلامی خواند و عنوان کرد: برخی افراد که تحریک شده از سوی دشمنان هستند قصد دارند موجی از رد صلاحیت‌ها به راه بیندازند بنابراین از همان آغازین روزهای ثبت نام کاندیداهای خبرگان رهبری برخی افراد را با توصیه مجبور به ثبت نام در انتخابات کردند تا پیش از انتخابات شورای نگهبان را مورد هجمه خود قرار دهند.

وی بیان کرد: عده‌ای در کشور نان خود را به تنور بحران می‌زنند اگر در قدرت نباشند با بحران علاقه‌مند هستند فضا را مشوش کنند و با مظلوم‌نمایی به قدرت برسند و اگر به قدرت نرسند سعی می‌کنند رأی مردم را مخدوش کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا برخی افراد می‌اندیشند نظام خانوادگی و خانواده سالاری اولویت دارد در حالی که این امور در مکتب امام راحل جایی ندارد بنابراین باید دقت کنیم که امروز چه اتفاقی در جامعه در حال وقوع است واین مرزبندی را چگونه باید قبول کنیم، باید دانست پذیرش آن نیاز به بصیرت و تعمیق باور و ایمان دارد.


ارسال نظرات