امام جمعه کبگیان:

مراقب مرزبندی‌های تفرقه برانگیز در انتخابات باشیم

امام جمعه کبگیان با بیان اینکه دشمنان در فتنه 88 با هزینه زیاد سعی بر براندازی نظام داشتندگفت : باید مراقب مرزبندی‌ها در انتخابات باشیم که موجب تفرقه نشود.
کد خبر: ۸۶۱۴۲۷۰
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۲

علی وحدانی‌فر ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی، مقوله اسلام‌هراسی را مسئله ترس غرب و استعمار دانست و اظهار کرد: غربی‌ها در رأس آنان آمریکا گرچه آمدند حادثه 11 سپتامبرها را شکل دادند داعش‌ها را آوردند برای بدنام کردن نماد اسلام ناب محمدی، اما خروجی آن مسلمان شدن 3000 نفر در اروپا و امریکا بود.

امام جمعه کبگیان با بیان اینکه دشمنان در فتنه 88 با هزینه زیاد سعی بر براندازی نظام داشتند گفت: ملت ایران با روحیه انقلابی و ولایی منسجم و بصیرت، توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.

خطیب جمعه کبگیان تبیین کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه است و بار دیگر برای دفاع از آرمان‌های انقلاب باید در انتخابات حضور گسترده داشته باشیم.

وحدانی‌فر در خصوص انتخابات بیان کرد: باید مراقب مرزبندی‌ها در انتخابات باشیم که موجب تفرقه نشود.

وی با بیان اینکه در انتخابات باید فرد اصلح را انتخاب شود، خاطرنشان کرد: هدف اصلی همه ما باید حضور در انتخابات بوده و رأی دادن به فردی که به دنبال منافع مردم در مبارزه با تورم و دفاع از ارزش‌ها است، باشد.

ارسال نظرات