خطیب جمعه نیر:

ضررورت شناسایی و آموزش دانش آموزان بازمانده از تحصیل

کمک به هم نوع و مشارکت در امور خداپسندانه با وجود اجر و ثواب بزرگ در نزد خداوند متعال، روح مومنان را پاک و بی آلایش می کند.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۲۳
|
۱۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، حجت الاسلام میکائیل مقدسی، امام جمعه نیر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته شهرستان نیر با گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی اظهار داشت: کسی که به قصد توسعه و ترویج تعلیم و تربیت به آموزش و پرورش کمک کند انفاق کرده و همانطور که معلمان و فرهنگیان در این راه پیش قدم شده اند، سایر اقشار جامعه نیز چنانچه می خواهند کار خیری انجام دهند در راه تعلیم و تربیت فرزندان و بچه های نیازمند جامعه هزینه کنند.

وی ادامه داد: کمک به هم نوع و مشارکت در امور خداپسندانه با وجود اجر و ثواب بزرگ در نزد خداوند متعال، روح مومنان را پاک و بی آلایش می کند.

امام جمعه نیر گفت: تعامل و مشارکت در ترویج فرهنگ انفاق و صدقه از جمله راهکارهایی است که نفس انسان را از امور نکوهیده به دور می دارد.

مقدسی با گرامیداشت هفته نهضت سوادآموزی با قدردانی از تلاش مسئولان امر در توسعه فرهنگ سوادآموزی در جامعه گفت: باید تلاش کنیم تا از ظرفیت خوب مساجد برای باسواد کردن افراد بی‌سواد کم‌توان مالی و بی‌بضاعت استفاده کنیم تا زمینه و بستری فراهم آید که بیش از هر زمان دیگر بتوان در باسوادی اقشار مختلف جامعه همتی راستین داشت.

ارسال نظرات