یادآوری حماسه 9دی غبار زدایی برای بصیرت است

بعضی‌ها بهانه می‌آورند که چرا 9 دی تکرار می‌شود باید در جواب این افراد بگوییم تکرار، یادآوری این حوادث باعث تذکر و بیداری است همان‌طور که عاشورا فرهنگ‌سازی می‌کند، 9 دی هم فرهنگ‌سازی می‌کند تا غافل نشویم.
کد خبر: ۸۶۱۴۳۹۱
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۰
کپی

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران،امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ گفت: امت اسلامی باید اهتمام خود را رسیدن به تمدن نوین اسلامی قرار دهد.

حجت‌الاسلام محمدباقر یوسفی  با بیان اینکه امروز وظیفه امت اسلامی فقط گرامی‌داشت میلاد یا بعثت نیست، اظهار کرد: امت اسلامی باید اهتمام خود را رسیدن به تمدن نوین اسلامی قرار دهد و هر حرکتی که بخواهیم در دنیای امروز انجام دهیم باید با نگاه جهانی همراه باشد.

وی با تأکید بر اینکه باید نگاه خود را بالا برد و اهتمام ویژه در رسیدن به این امر داشت، تصریح کرد: اکنون نوبت دنیای اسلام است تا در جهت پایه‌ریزی تمدن نوین اسلامی گام بردارد.

یوسفی با اشاره به کار بزرگ شیخ زکزاکی، بیان کرد: می‌بینیم که یک طلبه ساده با قرآنی که از امام راحل هدیه گرفته است به کشورش می‌رود و با همه فشار، توطئه‌ها و خیانت‌هایی که می‌شود 10 میلیون جمعیت را شیعه می‌سازد.

این مسئول افزود: نکند ما به خودمان مشغول شویم و وسعت دیدمان محدود شود تا نتوانیم از امام زمان و نماینده‌اش آن‌چنان‌ که شایسته است فرمان‌برداری کنیم.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ یکی از ابزارهای دشمنان برای جلوگیری از برپایی تمدن نوین اسلامی را ایجاد تفرقه میان مسلمانان دانست و اظهار کرد: اهداف دشمنان اسلام بسیار خطرناک است و وظیفه همه مردم بصیرت و بیداری است همان‌طور که حرف امام و مقام معظم رهبری هم همیشه همین بوده و است.

یوسفی با اشاره به صحبت‌های رئیس‌جمهور در دیدار مسئولان نظام و مهمانان اجلاس وحدت اسلامی، افزود: 9 دی تشدید اختلاف نیست بلکه غبارزدایی برای بصیرت و آینده‌نگری بیشتر است.

وی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها بهانه می‌آورند که چرا 9 دی تکرار می‌شود باید در جواب این افراد بگوییم تکرار، یادآوری این حوادث باعث تذکر و بیداری است همان‌طور که عاشورا فرهنگ‌سازی می‌کند، 9 دی هم فرهنگ‌سازی می‌کند تا غافل نشویم.

امام‌ جمعه شهرستان سیمرغ در پایان با اشاره به دو انتخابات پیش‌رو خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، گفت: در هفتم اسفندماه امسال همه حضور پیدا کرده و تلاش می‌کنیم این وظیفه خطیر را به‌ خوبی انجام دهیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها