تکیه برتوان اقتصادبومی از پایه های اقتصادمقاومتی است

فرمانده سپاه کامیاران گفت: بسیج سازندگی تاکنون موفقیت های بسیاری را در زمینه های مختلف اقتصادی و بازاراسلامی به دست آورده است.
کد خبر: ۸۶۱۴۵۰۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منصور ولی ئی فرمانده سپاه کامیاران درحاشیه سرکشی از خانواده بیمار صعب العلاج کامیارانی، در گفت وگویی گفت: باتوجه به میمنت سالروز میلاد پرخیروبرکت حضرت محمد(ص) شفای عاجل را برای تمام بیماران خواستاریم.

فرمانده سپاه کامیاران اظهار داشت: در هفته وحدت از خانواده های چندین بیمار صعب العلاج دیداربه عمل آمد و در جریان چگونگی مراقبت و میزان بهبودی این افراد قرار گرفتیم.

سرهنگ ولی ئی با اشاره به طرح های محرومیت زدائی بسیج سازندگی سپاه کامیاران عنوان داشت: این طرح ها با توجه به میزان استقبال شهروندان از طرح خوداشتغالی و شغل های خانگی، با آمار افزایشی چه از لحاظ اعتبارات پرداختی و چه از نظر تعداد طرح ها روبرو بوده است.

وی اضافه کرد:بسیج سازندگی برای گسترش مبناهای اقتصاد مقاومتی تلاش می کند و تاکنون موفقیت های بسیاری را در زمینه های مختلف اقتصادی و بازاراسلامی به دست آورده است، زیرا در بطن جامعه قرار داشته و باتکیه بر توان اقتصادبومی، اشتغال پایدار جوانان و استفاده از فناوری های به روز شده در جهت اهداف این مکتب اقتصاد اسلامی تلاش می کند.

فرمانده سپاه کامیاران درباره عیادت از بیماران خاطرنشان کرد: نبی مکرم اسلام(ص) وائمه اطهار(ع) بر عیادت و سرکشی از بیماران تاکید نموده اند و سپاه کامیاران نیز به عنوان نهادی مردمی، برنامه هایی برای سرکشی و کمک مالی به بیماران دارد و در حد توان برای یاری رسانی به امر سلامتی آنان و یاری خانواده هایشان کوشش می شود.

در این دیدارها از خانواده 8 بیمار صعب العلاج کامیارانی عیادت شدوبرای بهبود این بیماران مساعدت به عمل آمد.

ارسال نظرات