استاندار اردبیل:

تکمیل کمربندی بیله سوار از مهم ترین پروژه های استان

در حال حاضر 4 کیلومتر و 200 متر راه کمربندی بیله‌سوار آماده تردد برای مسافران بوده و 300 متر نیز در حال اجرا است که امیدواریم در چند ماه آینده تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۵۴
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مجید خدابخش در بازدید از پروژه‌های عمرانی، اقتصادی و تولیدی شهرستان بیله‌سوار اظهار داشت: یکی از پروژه‌های مهم استانی کمربندی بیله‌سوار بوده که با توجه به اهمیت آنها تکمیل این پروژه‌های یکی از اولویت‌های استانی است.

وی با اشاره به ورودی روزانه بیش از یک هزار نفر مسافر از کشور آذربایجان از پایانه مرزی بیله‌سوار بیان کرد: با وجود این ظرفیت راه‌اندازی و تکمیل کمربندی این شهرستان برای عبور و مرور و تردد مسافران آذری ضروری است.

خدابخش با اشاره به روند اجرای کمربندی بیله‌سوار گفت: در حال حاضر 4 کیلومتر و 200 متر راه کمربندی بیله‌سوار آماده تردد برای مسافران بوده و 300 متر نیز در حال اجرا است که امیدواریم در چند ماه آینده تکمیل شده و مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

استاندار اردبیل در بازدید از پایانه مرزی بیله‌سوار تصریح کرد: توسعه پایانه مرزی بیله‌سوار یکی از اساسی‌ترین پروژه‌ها در سطح شهرستان بیله‌سوار و استان بوده که اعتبار 12 میلیارد تومان برای توسعه پایانه در نظر گرفته شده که در حال حاضر از پیشرفت 40 درصدی برخوردار است.

وی در مورد ساماندهی مسافران آذری پایانه مرزی بیله‌سوار افزود: بعد از دریافت حدود 50 دستگاه از تاکسی‌های جدید اجرای طرح ساماندهی گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار را به طور کامل به اتمام رسیده و یک نظم منطقی را در این مکان شاهد می‌شویم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار