رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال:

استفاده از زنجیر چرخ الزامی است

در محور خلخال به کوثر، خلخال به اردبیل و خلخال به هشجین و خلخال به شاهرود نیز مشکلی از لحاظ تردد نداریم و فقط زنجیر چرخ برای تردد لازم است.
کد خبر: ۸۶۱۴۷۷۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، رئیس اداره راه و شهرسازی خلخال در بازدید از محور ارتباطی خلخال به اسالم و خلخال و پونل اظهار کرد: هم اکنون به علت بارش شدید برف کولاک شدید در محورهای ارتباطی شهرستان خلخال قابل مشاهده بوده و تردد در محورهای مواصلاتی خلخال با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی گفت: در شهرستان خلخال فقط یک محور مسدود داریم که محور خلخال به پونل به علت بارش برف و ریزش بهمن از یک ماه گذشته مسدود بوده و تردد در آن جریان ندارد و به خاطر حفظ جان مسافران تردد به گیلان از طریق محور خلخال به اسالم امکان پذیر است.

علی قربانی تصریح کرد: در محور خلخال به کوثر، خلخال به اردبیل و خلخال به هشجین و خلخال به شاهرود نیز مشکلی از لحاظ تردد نداریم و فقط زنجیر چرخ برای تردد لازم است.

قربانی افزود: از عصر جمعه که بارش برف در خلخال آغاز شده با همت راهداران چندین بار محور خلخال به اسالم و گردنه الماس نمک پاشی و برفروبی و تیغه زنی شده که امکان تردد برای مسافران به مرکز کشور مهیا است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر هیچ محور مسدود روستایی نداریم و تمامی امکانات اداره راه و شهرسازی با کلیه راهداران در محور های مواصلاتی مستقر و آماده خدمت‌رسانی به مردم و مسافران هستند و هیچ راه مسدود روستایی نداریم.

ارسال نظرات