نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد:

شهادت شیخ نمر پرده‌ای دیگر از چهره بی‌منطق آل سعود را برملا کرد

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد، در پی اجرای حکم اعدام شیخ نمر باقر النمر و به شهادت رسیدن رهبر شیعیان عربستان پیامی صادر نمودند.
کد خبر: ۸۶۱۴۸۸۷
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در چهارمحال و بختیاری متن کامل پیام نماینده  ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  درپی شهادت شیخ باقر النّمر به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌                 

«وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبيلِ اللّهِ أَمْوَاتٌا»

خبر تأسف‌بار اعدام آیة الله مجاهد شیخ باقر النّمر توسط حکومت خبیث آل‌سعود جهان اسلام را داغدار کرد. شهادت این روحانی عالیقدر که سخنی جز اجرای عدالت نداشت و حتی از مبارزه مسلّحانه هم پرهیز داشت و تنها از طریق منطق و راههای مسالمت‌آمیز درپی احقاق حق بود پرده‌ای دیگر از چهره خشن و بی‌منطق و داعش‌پرور آل سعود را برملا کرد. آل سعود و اربابان مستکبر او بدانند این روش مهر ختم بر پرونده عمر آنها را سرعت بخشیده و بیداری هرچه بیشتر جهان اسلام و جهان بشری را درپی خواهد داشت. از دولت‌مردان و دستگاه دیپلماسی کشورمان می‌خواهیم که اقدامات لازم را بدون هرگونه ملاحظه داشته باشند و اجازه داده نشود بیش از این شاهد جنایات این رژیم خبیث باشیم. أمّت اسلامی و مردم عزیز ایران اسلامی هنوز داغدار جان‌باختگان مظلوم منی هستند که دوباره شاهد این جنایت عظیم هستیم. 

بامید نابودی هرچه زودتر ظلم و کفر و شرک و نفاق.

 

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری
و امام جمعه شهرکرد
محمدعلی نکونام
12 دی‌ماه 1394
ارسال نظرات