خبرهای داغ:

کیفی سازی خدمات، رویکرد شرکت گاز آذربایجان شرقی است

ولی اله دینی در نشست طرح و بررسی مسائل و مشکلات مبتلا به واحدهای ستادی و نواحی شهرستانی، کیفی سازی خدمات را رویکرد اصلی شرکت گاز آذربایجان شرقی در ارائه خدمات به مردم دانست.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۰۲
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی ، مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی با اعلام آمادگی نیروهای امدادی و عملیاتی در ایام سرد سال، بهینه و کیفی سازی ارائه خدمات را مورد تاکید قرار داد و افزود: با تغییر فرآیند ها و مکانیزه کردن آن، می توان در ارائه خدمات به مشترکین تسهیل کرد که این موضوع، رویکرد اصلی شرکت گاز استان است.

وی تکریم ارباب رجوع را بسیار ضروری خواند و خاطرنشان کرد: حفظ حرمت و کرامت مراجعان، وظیفه اخلاقی و قانونی کارکنان است و باید با ایجاد روش و بسترهای مناسب، بهترین خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به مشترکین ارائه داد.

دینی پایش و سنجش میزان رضایتمندی مراجعان و مشترکین شرکت گاز استان را گامی در جهت بهبود فرآیند خدمات مشترکین عنوان و بیان کرد: هر ساله با پایش و سنجش میزان رضایتمندی، نکات ضعف شرکت در ارائه خدمات به مشترکین مورد ارزیابی قرار گرفته و اقدامات اصلاحی در جهت رفع موانع موجود صورت می گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع انتخابات پیشرو اشاره کرد و اظهار داشت : طبق قانون همه ادارات موظف به همکاری با مجریان انتخاباتی هستند و وظیفه تک تک همکاران، ترغیبو تشویق به مشارکت همکانی و حضور حداکثری در انتخابات است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خطاب به روسای ادارات شهرستانی تأکید کرد: به علت حساسیت زیاد انتخابات در شهرستان ها، روسای نواحی مطابق قانون و مقررات عمل کنند تا خدای نکرده شائبه جانبداری در انتخابات پیش نیاید.

وی کارکنان را از هرگونه تبلیغ له یا علیه کاندیداها در محیط اداری بر حذر داشت و تصریح کرد: در محیط های اداری تابع قانون و مقررات هستیم و استفاده از هر گونه امکانات دولتی برای تبلیغ کاندیداها ممنوع است.

ولی اله دینی در سخنان پایانی خود، با نگاهی به آمار حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی در نه ماه نخست امسال(سال 94)، گفت: باید همه تلاش مجموعه همکاران شرکت گاز استان، پایداری جریان مستمر و ایمن گاز برای مشترکین باشد.

وی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مصرف ایمن گاز را جزو برنامه های شرکت گاز استان برشمرد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری دیگر سازمان های مربوطه و مشارکت مردم فهیم استان در به کارگیری الزامات ایمنی، شاهد کاهش حوادث ناشی از مصرف گاز طبیعی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها