خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

شهدا؛ حماسه سازان جاوید تاریخ هستند

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای شهر کوزه کنان و مدافع حرم حضرت زینب(س) شبستر، گفت: شهدا؛ حماسه سازان همیشه جاوید تاریخ انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۰۶
|
۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان افزود: مدافعان حریم زینب(س) با الگوپذیری از امام حسین(ع) و با الهام ازحضرت عباس(ع)، ولایتمداری و ولایت پذیری خود را درصحنه جهانی به نمایش گذاشتهو خطوط مقدم جبهه جهاد و شهادت را قوام و دوام می بخشند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام در دفاع ازحریم شرف و انسانیت با اعتقاد راسخ و عزم آهنین در برابر متجاوزان و جریان ملحد و تکفیری همواره ایستاده و با اطاعت محض از فرامین رهبری(مدظله) در دفاع ازکیان و ناموس اسلامی مجاهدت می کنند.

کریمیانبا بیان اینکه هیچ قدرتی نمی تواند دربرابر تفکر اصیل انقلاب اسلامی ایران قد علم کند، تصریح کرد: داعش از نقشه های شوم استکبار جهانی است که باحمایت و سرمایه های امریکا به وجود آمده، ولی به حول قوه الهیدرحال سرنگونی است.

وی در بخش دیکری ازسخنان خود با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، هشدار داد: دشمنان انقلاب با اجیر کردن مزدوران داخلی و افراد ساده لوحو شهرت طلب، درصدد راه اندازی جنگ جمل دیگر و دوقطبی سازی انتخابات هستند.

این فرمانده بسیجی ادامه داد: دشمنان تلاش دارند با شکاف در مسیر اتحاد و وحدت امت، جریان انتخابات را -که بزرگترین پروژه سیاسی درکشور برای تصمیم سازی و شرکت درسرنوشت مردم است- به نفع خود مصادره کنند.

غلام عسکر کریمیان تاکید کرد: ملت ایران باید با هوشیاری، گول حرکات خزنده و لاک پشتی دشمن را نخورده و به شاخص های اصیل خدمتگذاران مردم که از طرف رهبری تبیین و تصریح می شود، توجه کنند.

وی خطاب به مسئولان نیز، بیان داشت: باید با روشنگری و بصیرت افزایی، زمینه حضور حداکثری و انتخابات اگاهانه و هوشمندانه نمایندگان اصلح وخدمتگذار را برای مردم فراهم کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها