آیت الله میرعمادی در پیامی عنوان کرد:

خون به ناحق ريخته «شیخ نمر» زمینه نابودی آل‌سعود را فراهم می‌کند

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد گفت: خون به ناحق ريخته شده «شیخ نمر» زمینه نابودی آل‌سعود را فراهم می‌کند.
کد خبر: ۸۶۱۴۹۸۹
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، در پیام آیت الله سید احمد میرعمادی به مناسبت شهادت شیخ نمر توسط آل سعود آمده است: با کمال تأسف و تأثر ، بار دیگر رژیم سفاک و خون آشام آل سعود دست به جنایت جدید زد و عالم مجاهد و مبارز آیت الله شیخ باقر نمر را به شهادت رساند و قلب مسلمانان دنیا را در حالی که هنوز در غم حادثه منا دردناک هستند جریحه ­دار کرد.

حاکمان جاهل و ناپخته آل سعود باید بدانند خون به ناحق ریخته این عالم شهید و حجاج مظلوم منا، زمینه زوال و نابودی آنان را فراهم کرده و خواب راحت را از آنان سلب می­ کند.

امروز خاندان آل سعود مغرورانه با حمایت و پشتیبانی استکبار جهانی و صرف پول­های نفتی با رویکرد پرورش گروه­های تکفیری و سیاست خفقان و دیکتاتوری داخلی و تجاوز نظامی به کشور اسلامی یمن راهی را در پیش گرفته ­اند که جز باتلاق و هلاکت و نابودی آنان چیز دیگری به‌دنبال نخواهد داشت.

اینجانب شهادت این عالم برجسته را به جهان اسلام و امت بیدار اسلامی تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خدای متعال نصرت و پیروزی مسلمانان و نابودی آل سعود را مسئلت دارم.

ارسال نظرات