معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان:

شهادت شیخ نمر ابتدای مسیر سقوط آل سعود است

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شهادت شیخ نمر ابتدای مسیر سقوط آل سعود است.
کد خبر: ۸۶۱۵۰۷۷
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، فریددر مراسم رونمایی از کتاب زندگینامه دانشجو طلبه شهید علی عباس حسین پور که در پاتوق کتاب خرم آباد برگزار شد، گفت: با شهادت شیخ نمر در ابتدای مسیر سقوط آل سعود هستیم؛ چرا که با شهادت مسیر مبارزه با ظلم باز می شود همانگونه که با شهادت امام حسین (ع) این مسیر تا به حال باز بوده بوده است.

وی با بیان اینکه اسلام از بدو ظهور تاکنون با فرهنگ شهادت عجین شده است افزود: شهادت چراغ راه است و برای ادامه مسیر به ما امید می دهد.

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با تاکید بر اینکه برای اشاعه فرهنگ شهادت نباید منتظر نهادهای دولتی بود گفت: راهپیمایی کربلا و زنده ماندن حماسه عاشورا تنها به دلیل مردمی بودن آنها بوده است.

فرید با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشیع شهدای غواص تصریح کرد: هیچ کس حتی مسئولان تصور نمی کرند که هشت میلیون نفر برای تشیع شهدای غواص شرکت کند؛ اما دیدیم که مردم به عشق شهدا در این مراسم حضور یافتند.

وی بر ضرورت مردمی شدن اشاعه فرهنگ شهادت تاکید کرد و افزود: در استان کرمان نهادهای خصوصی 700 عنوان کتاب در خصوص زندگینامه شهدا را منتشر کرده اند و با این حال ضرورت دارد که در استان لرستان نیز این رویه حاکم شود.

معاون فرهنگی سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: سه سال است که برای احداث باغ موزه دفاع مقدس در خرم آباد بدنبال اخذ مجوز قطع چند اصلح درخت هستیم؛ اما موفق به اخذ این مجوز نمی شویم و با این حال اگر قرار بود که یک کنسرت موسیقی برگزار شود صدور مجوز با سهولت انجام می شد.


ارسال نظرات