اصلانی در گفتگو با بسیج:

مسئولان به جای جناح بازی به موضوعات علمی بپردازند

مسئولین در وزارت علوم و دانشگاه ها باید از منش وادادگی و غرب گرایی و سیاسی کردن دانشگاه ها دست برداشته و به جای جمع کردن آرا و انجام کارهای جناحی سیاسی به موضوعات عمیق علمی بپردازند.
کد خبر: ۸۶۱۵۱۵۵
|
۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴

مینو اصلانی مسئول بسیج جامعه زنان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: متاسفانه به دلیل حاکمیت روش های لیبرالیستی در دانشگاه ها و القاء ناتوانی ایران در پیشرفت های علمی از سوی بعضی مسئولین شاهد سرخوردگی دانشمندان جوان و محققین کشور هستیم.

وی با اشاره به رشد خود باوری و کسب فناوری هایی که فقط در چنگ چند کشور مستکبر بود افزود: عده ای تلاش کردند تا  ما را دچار سرخوردگی علمی کنند و سازمان های بین المللی اعلام کردند که رشد علمی کشور ما چند درجه تنزل داشته است.

مسئول بسیج جامعه زنان با بیان اینکه هر چه سریع تر باید جلوی این موضوع گرفته شود و جوانان باید شعار ما می توانیم را با تمام وجود باور و آن را عملی کنند تصریح کرد: مسئولین در  وزارت علوم و دانشگاه ها باید از منش وادادگی و غرب گرایی و سیاسی کردن دانشگاه ها دست برداشته و به جای  جمع کردن آرا و انجام کارهای جناحی سیاسی به موضوعات عمیق علمی بپردازند.

اصلانی در پایان خاطر نشان کرد: رشد و جهش علمی باید در مسیر خود قرار گیرد و دانشجویان با انگیزه و توان و اعتقادات خود چهره دانشمندان مسلمان را نشان داده و به دنیا ثابت کنند که تمام حرکت های علمی ما در اوج تحریم ها صورت گرفته و از فناوری های بومی خود استفاده کرده ایم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار