ثبت نام ناشران نمايشگاه كتاب ياسوج آغاز شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ثبت نام از ناشران برای شرکت در نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد.
کد خبر: ۸۶۱۵۷۸۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
رضا دهبانی‌پور در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه پانزدهمین نمایشگاه کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه در شهر یاسوج برگزار می شود، افزود: ناشران علاقه مند برای حضور در این نمایشگاه می توانند از امروز ۱۳ تا ۲۰دی ماه به پایگاه الکترونیکی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران به آدرس www.icfi.ir  مراجعه و ثبت نام نمایند.

پانزدهمین نمایشگاه کتاب یاسوج به همت موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی از تاریخ ۱۲ تا ۱۸ بهمن ماه به مدت یک هفته در یاسوج برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر امسال

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نمایشگاه ملی کتاب کهگیلویه و بویراحمددر دهه فجر امسال خبر داد و اظهار کرد: همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پانزدهمین نمایشگاه ملی کتاب استان در مصلای امام خمینی(ره) شهر یاسوج آغاز به کار می‌کند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه ۱۲ بهمن ماه جاری به مدت یک هفته در یاسوج برگزار می‌شود، عنوان کرد: در چند سال اخیر برگزاری نمایشگاه کتاب با استقبال خوبی از سوی ناشران و مردم همراه بود و تلاش ما هم برپایی مطلوب نمایشگاه کتاب در دهه فجر امسال است.

این مسئول اضافه کرد: تلاش می‌شود در پانزدهمین نمایشگاه کتاب ملی کهگیلویه و بویراحمد از ناشران خوب و معتبر کشور دعوت شود تا این دوره از نمایشگاه مانند سال‌های گذشته در سطح خوب و با حضور چشم‌گیر مردم برگزار شود.

دهبانی‌پور خواستار مشارکت و همکاری دستگاه‌های فرهنگی در برگزاری مطلوب این نمایشگاه ملی شد و افزود: نمایشگاه کتاب رویداد فرهنگی مهمی است که برای برگزاری باشکوه و مطلوب آن نیازمند مشارکت تمام دستگاه‌های فرهنگی و مسئولان ارشد استانی هستیم.

ارسال نظرات