فرمانده مرزبانی ناجا:

آمادگی کامل مرزبانی ایران و عراق برای تامین امنیت اجتماع اربعین حسینی/ اخذ ویزا برای مراسم اربعین الزامی است

فرمانده مرزبانی ناجا از هماهنگی مرزبانی ایران و عراق در ایجاد و ارائه تسهیلات به زائران و تامین امنیت اجتماع اربعین حسینی خبر داد و گفت: لازم است زائران حسینی با برنامه ریزی سفر خود را مدیریت کنند.
کد خبر: ۸۶۱۶۱۰۴
|
۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رزمایش به نقل از  بسیج پرس؛ سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در پایان ششمین نشست مرزی مشترک مرزی ایران و عراق در شهر مهران در جمع خبرنگاران گفت: در این نشست مصوبات و توافقات خوبی در راستای ایجاد تسهیلات عبور و مرور هموطنان جهت شرکت در اجتماع و راهپیمایی عظیم اربعین اباعبدالله الحسین(ع) انجام شد.
 
وی افزود: در سال جاری جلسات مختلفی در سطح کشوری و منطقه ای با مرزبان طرف مقابل برگزار شد که این تعاملات در راستای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این کنگره عظیم حسینی است.
 
فرمانده مرزبانی ناجا  با اشاره به اقدامات و حمایت های استانداری استان ایلام در ایجاد بسترهای زیربنایی برای  تردد آسان و راحت زوار از پایانه مرزی مهران، بیان کرد: در کنار ارائه خدمات تمامی دستگاه های اجرایی استان، مرزبانی نیز با افزایش گیت های خروج، 24ساعته کردن ساعات کاری، استفاده از کارکنان زن در ارائه خدمات به بانوان و هماهنگی در اجرای ماموریت های مشترک با یگانهای امدادی و هلال احمر آماده خدمات رسانی به  زائران است.
 
وی با اشاره به الزامی بودن اخذ ویزا جهت عبور از مرزها خاطر نشان کرد: اوج خروج از مرزها 10روز ایام اربعین می باشد و از تمامی زائران انتظار می رود جهت عبور آسان و ازدحام کمتر، عجله  سفر خود را با مدیریت زمان برنامه ریزی کنند.
 
سردار رضایی ادامه داد: با هماهنگی هایی که با مرزبان طرف مقابل انجام گردید مقرر شد از سوی مرزبانی دو کشور تعدادی از  افسران ارشد در حوزه مرزبانی هنگ های منطقه ای انتخاب تا نسبت به امور هماهنگی در اعزام یگانهای امدادی و هلال احمر جهت امداد رسانی احتمالی ،به آنسوی مرز اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات