در واکنش به شهادت آیت الله شیخ نمر؛

شهادت آیت الله شیخ نمر نابودی خاندان آل سعود را فراهم می کند

فرماندهی و نمایندگی ولی فقی در سپاه ثارالله استان کرمان در واکنش به شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر بیانیه مشترکی صادر کردند
کد خبر: ۸۶۱۶۲۲۴
|
۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، فرماندهی و نمایندگی ولی فقی در سپاه ثارالله استان کرمان در واکنش به شهادت مظلومانه آیت الله شیخ نمر بیانیه مشترکی صادر کردند که متن آن به شرح ذیل است؛
امروز جهان اسلام دچار خیانت مزدوران و عوامل خود فروخته ای است که با لباس دین و اسلام خواهی مجری طرح ها و توطئه های خیانت آمیز آمریکای خبیث و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی گردیده اند.
رژیم وهابی و جنایتکار آل سعود دستش به خون شیعیان در یمن، بحرین، لبنان، عراق و سوریه آغشته و هر روز بر دامنه جنایاتش می افزاید.
شهادت مظلومانه رهبر شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر باری دیگر دست جنایتکار و استبدادی این خاندان پلید و دشمن اهل بیت و علمای دین را آشکار و انشاءالله شعادت این عالم ربانی که تنها جرمش دفاع از شیعیان مظلوم عربستان و امر به معروف و نهی از منکر بود زمینه نابودی خاندان آل سعود را فراهم نماید.
فرزندان سپاهی ولی امر مسلمین جهان در سپاه ثارالله استان کرمان شهادت این علامه برجسته شیعه را تبریک و تسلیت گفته و عمل خیانت آمیز رژیم خونخوار سعودی را در به شهادت رساندن این روحانی جلیل القدر به شدت محکوم می نمایند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات