طی مراسمی؛

مرکز بیماری‌های خاص شهرستان بروجرد افتتاح شد

مرکز بیماری‌های خاص شهرستان بروجرد با حضور رئیس بنیاد بیماری های خاص کشور افتتاح شد
کد خبر: ۸۶۱۶۲۷۹
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، مرکز بیماری های خاص استان لرستان با حضور رئیس بنیاد بیماری های خاص کشور، معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، فرماندار بروجرد و ... در شهرستان  بروجرد افتتاح شد.

در این مراسم کوروش ساکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در سخنانی با بیان اینکه همدلی و همکاری های بین بخشی دانشگاههای علوم پزشکی و آزاد اسلامی لرستان متضمن تحول سلامت در استان لرستان است، گفت: خوشبختانه در سایه همدلی و همکاری های بین بخشی شایسته بین دانشگاه علوم پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی شاهد تحول در حوزه سلامت لرستان هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: با هم افزائی ظرفیت های این دو دانشگاه اتفاقات خوبی در حوزه سلامت استان رخ خواهد داد و دانشکده دندانپزشکی و مرکز بیماری های خاص مصادیق روشنی از این همکاری است.

وی از تحول گسترده در بهداشت و درمان بروجرد خبر داد و گفت: با توجه به اینکه هم اکنون پروژه های عمرانی زیادی همچون مرکز غربالگری سرطان، کلینیک ویژه تخصصی، اورژانس خیرساز بیمارستان امام(ره) و چندین پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال درحال اجر است، به زودی و با راه اندازی این پروژه ها وضعیت سلامت و بهداشت و درمان این شهرستان ارتقاء یافته و متحول خواهد شد
ارسال نظرات