به‌همت کانون تخصصی ایثار و شهادت؛

پوستر شهدای لرستان طراحی می‌شود

مسئول کانون ایثار و شهادت شهرستان دورود با اشاره به این‌که کانون تخصصی ایثار و شهادت در نظر دارد پوستر کل شهدای استان را طراحی کند، گفت: تاکنون دو مرحله از طراحی پوستر شهدا انجام شده که در مرحله اول ۳۴ پوستر طراحی شده است.
کد خبر: ۸۶۱۶۳۰۰
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سماعیل سالاروند، مسئول کانون ایثار و شهادت شهرستان دورود وابسته به دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد لرستان گفت: تجمع اعتراض‌آمیز به اعدام شیخ نمر با حضوراعضای کانون فرهنگی هنری مساجد در مسجد ابوالفضل شهرستان دورود روز یک‌شنبه، 13 دی‌ماه برگزار شد.
وی با بیان این‌که آن موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است، افزود: چاپ و ارسال پوستری با موضوع اعدام شیخ نمر نیز توسط اعضای کانون تخصصی ایثار و شهادت شهرستان دورود انجام می‌شود.
مسئول کانون ایثار و شهادت با اشاره به این‌که بنا داریم پوستر کل شهدای استان را طراحی کنیم، بیان کرد: تاکنون دو مرحله از طراحی پوستر شهدا انجام شده که در مرحله اول 34 پوستر طراحی شده و در مرحله دوم نیز بناست 32 پوستر شهدای شهرک قدس شهرستان دورود توسط اعضای کانون ایثار و شهادت طراحی شود.
وی با بیان این‌که طراحی پوسترها به‌صورت دوره‌ای یا فصلی انجام می‌شود، عنوان کرد: بنا است این پوسترها در آلبوم ویژه کانون ایثار و شهادت نگه‌داری ‌شوند.

منبع : خبرگزاری ایکنا

ارسال نظرات