در گفتگو با بسیج بیان شد:

شهادت شیخ نمر موجب تسریع در نابودی رژیم آل سعود می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان گفت: شهادت شیخ نمر موجب تسریع در نابودی رژیم آل سعود می‌شود.
کد خبر: ۸۶۱۶۵۱۱
|
۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال وبختیاری؛ علی گرجی در گفت‌گو با خبرنگار ما با اشاره به برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز مردم ولایت‌مدار شهرکرد در محکومیت جنایات آل سعود، اظهار کرد: این تظاهرات به منظور محکوم کردن جنایات آل سعود با حضور پرشور مردم شهرکرد از میدان 12 محرم شهرکرد تا چهارراه بازار برگزار شد.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان، با بیان اینکه شیخ نمر مظلومانه به شهادت رسید، تصریح کرد: آل سعود با این کار خود سرنگونی خود را سریع‌تر کردند و باید این افراد بدانند که شیعیان در مقابل این جنایت ساکت نخواهند نشست.

وی، افزود: شیخ نمرالباقرالنمر در همه حال در مقابل ظلم و ستم آل سعود خائن ایستادگی کرد و با با جان خود از عزت و شرف شیعیان در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام دفاع کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات استان بیان کرد: این رهبر شیعیان در عربستان با خون خود اهداف جلادان وهابی تندروی رژیم منفور آل سعود به جهانیان نشان داد.

گرجی گفت: آل سعود باید بداند که به زودی از بین خواهند رفت چرا که شیخ نمر با خون خود صدای زنگ مرگ رژیم منحوس سعودی را به صدا در آورده است.

وی به شکست‌های پی در پی این رژیم سعودی در بحرین، یمن و عراق اشاره کرد و خاطرنشان کرد: آل سعود فکر می‌کرد که با کشته شدن شیخ نمر شیعیان به اهداف خود نخواهد رسید و می‌توانند با این کار خود به اسلام ناب محمدی خدشه‌ای وارد کنند این درحالی است که با به ناحق ریخته شدن خون این رهبر شیعیان در عربستان شیخ نمرهای دیگری پا به عرصۀ گیتی خواهند گذاشت و این امر موجب تسریع در روند حرکت‌ها و انقلاب‌هایی در کشورهای تحت ستم و دیکتاتور و مستبد، همچون آل سعود خواهد شد .

ارسال نظرات