یادآوری استاد به دانشجو در دانشگاه مازندران

حضور در جلسه ستاد انتخاباتی کاندید خاص شرط قبولی

یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر سر جلسه امتحان به دانشجویان خود یادآوری کرد که اگر در جلسه انتخاباتی کاندیدای مورد نظرش که در یکی از مکان‌های تاریخی_تفرحی شهرستان برگزار می‌شود شرکت کنند نمره خوبی به آنها می‌دهد.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۶۱
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۲


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ثبت نام نامزدهای دهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در مدت قانونی خود به پایان رسید و شورای نگهبان کار تایید صلاحیت این نامزدها را از روز اول ثبت نام آغاز کرده و هنوز ادامه دارد.

پس از اتمام زمان بررسی تایید صلاحیت‌ها زمانی برای تبلیغات کاندیداهای تایید صلاحیت شده در نظر گرفته می‌شود که البته معمولا هیچ کدام از نامزدها از این قانون پیروی نمی‌کنند و با طراحی دعوت‌های سوری از سوی اهالی فلان خیابان و شهر جلسات خصوصی تبلیغات را آغاز کردند.

اما عبور از خط قرمز قانون انتخابات نه تنها برای نامزدهایی که حتی هنوز تأیید صلاحیت‌شان انجام نشده و درحال طی کردن مراحل قانونی بوده بسیار عادی است بلکه علنا اقدام به تبلیغ نیز می‌کنند.

یکی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی بهشهر سر جلسه امتحان به دانشجویان خود یادآوری کرد که اگر در جلسه انتخاباتی کاندیدای اصلاح‌طلب مورد نظرش که در یکی از مکان‌های تاریخی_تفرحی شهرستان برگزار می‌شود شرکت کنند نمره خوبی به آنها می‌دهد.

این درحالی است که نفس برنامه گرفتن انتخاباتی با بی توجهی مسئولان امر مواجه شده ودرحالی که هنوز تأیید صلاحیت‌ها اعلام نشده وزمان شروع تبلیغات هم فرا نرسیده ولی شاهد این دست از اقدامات هستیم، که مورد غفلت مسئولان شده است که برخورد جدی با این بی قانونی ها را می‌طلبد

ارسال نظرات
پر بیننده ها