رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد:

اعدام آیت‌الله نمر زمینه‌ساز اضمحلال پایه‌های حکومتی عربستان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد گفت: اعدام آیت‌الله نمر توسط حکام آل‌سعود زمینه‌ساز اضمحلال پایه‌های حکومتی عربستان است.
کد خبر: ۸۶۱۶۸۹۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان،حجت‌الاسلام والمسلمین صادق جعفرپور اظهار کرد: حکام آل‌سعود در بدترین شرایط زمانی اقدام به اعدام آیت‌الله نمر باقرالنمر کرده‌اند.

وی اعدام آیت‌الله نمر از سوی حکام آل‌سعود را بازی با آتش خواند و عنوان کرد: اعدام این مجاهد فی سبیل‌الله به یقین پایه‌های حکومت عربستان را سست می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد افزود: نقش استکبار جهانی و نظام سلطه در اعدام آیت‌الله نمر بر کسی پوشیده نیست.

جعفرپور خاطرنشان کرد: استکبار جهانی همیشه به دنبال اختلاف‌افکنی و اخلال در وحدت مسلمانان جهان بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعدام آیت‌الله نمر از سوی حکام آل‌سعود کار خطرناکی بوده است، تاکید کرد: این عمل غیرانسانی با چراغ سبز استکبار جهانی و وهابیت انجام شده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تصریح کرد: خون به ناحق ریخته شده شیخ نمر تبدیل به چراغ روشنی برای نشان دادن ظلم ظالمین و نظام سلطه به جهانیان می‌شود.

جعفرپور با اشاره به اینکه اعدام آیت‌الله نمر به نیابت از استکبار جهانی انجام شده است، یادآور شد: وهابیت، آمریکا و اسرائیل با اعدام این مجاهد به هدف خود دست یافتند.

وی عنوان کرد: با توجه به سوابق حکام آل‌سعود اعدام آیت‌الله نمر تنها جنایت آنها نسبت به شیعیان نیست.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اعدام رهبر شیعیان عربستان را حرکت ناشایست حکام آل‌سعود نسبت به شیعیان این کشور دانست و ادامه داد: مهم‌ترین و حساس‌ترین وظیفه مسلمانان اهل تسنن و شیعیان در مقابل اعدام این شخصیت وارسته اتحاد و همبستگی بیش از پیش است.

جعفرپور به محکومیت اعدام آیت‌الله نمر از سوی علمای اهل تسنن اشاره و خاطرنشان کرد: این مهم نشان‌دهنده اتحاد میان مسلمانان است.

وی با اشاره به اینکه بر خلاف نظر وهابیت وحدت میان مسلمانان جهان بیش از گذشته در راه است، اظهار کرد: حرکت حکام عربستان عکس‌العمل شدید مسلمانان اهل تسنن و تشیع جهان را به دنبال داشته است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجرد تاکید کرد: همبستگی میان مسلمانان رفع بسیاری از مشکلات پیش روی جهان اسلام را به دنبال دارد.

ارسال نظرات